Gå til innhold

Jeg tror ikke samboeren min elsker meg nok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han elsker meg, men at vi ikke passer sammen mtp å kommuniserer bra sammen og at det fort blir dårlig stemning. Vi har barn sammen. Jeg har aldri følt at han har satt seg ned å sagt at NÅ må vi fikse opp i disse problemene. Høre på min side av saken Osv... han synes bare ting er dårlig og legger det opp til meg å forandre meg. Han kan gå å irritere seg lenge før han "eksploderer" og sier at han ikke vet om det er oss... det er fryktelig sårt når jeg har en nyfødt hos meg. Mest sannsynlig vil dette bare gli forbi... jeg vil skjerpe meg en stund(gå på eggeskall og prøve å gjøre han glad med sex, fikse meg pen, la han gjøre som han vil Osv) så blir det bedre stemning og han sier ikke slik på en stund... det er ikke ok. merker det går på selvtilliten løs. Han "eier" meg. Hvordan endre dette?

Anonymous poster hash: 127c2...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen og si at dette ikke er greit. Sånn kan man ikke behandle hverandre. Familievernkontoret kan hjelpe om dere ikke klarer det selv.

Anonymous poster hash: 866b6...432
Skrevet

Ta deg sammen og si at dette ikke er greit. Sånn kan man ikke behandle hverandre. Familievernkontoret kan hjelpe om dere ikke klarer det selv.

Jeg føler ikke han synes jeg er verdt å prøve for.

Skrevet

Men da er vel ikke han verdt å bruke tiden sin på heller? Du fortjener da virkelig bedre? Dere må prate sammen! Og husk at alt er litt krise når man har baby, men det er likevel ikke greit å være ufine med hverandre. Kommunikasjon! 

Skrevet

Nei, du skal liksom helt selv ordne opp, gjøre deg lekker og interessant for ham, ov så skal han velge om han fortsatt vil ha deg??

Hvis man sammen setter barn til verden, har man et ansvar for å prøve ALT for å gi barna et stabilt hjem.

Anonymous poster hash: fe0fc...114

Skrevet

Har ikke du skrevet to andre innlegg bare nå i helgen? Hadde gått fra denne fyren. Han ønsker ikke å endre seg og du endrer deg bare periodevis så ser ikke ut som om dere kan møtes på halvveien her.

Anonymous poster hash: 95b1e...f0d

Skrevet

Ta han med på fvk. Snakk!

Anonymous poster hash: 44143...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...