Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har bestilt et par småting som skulle vært i postkassen for lenge siden. Det er bl.a noen medisiner og div andre ting. Men det er tomt i kassa hver dag.. hender det er en liten reklame, men ellers er det skrapa og det er virkelig ikke normalt her hvor det som regel tyter ut reklame og post nesten hver dag. What to do? Kan jo ikke akkurat banke på døra og spørre om de har stjålet posten min.. De har nesten akkurat flyttet inn og så kjenner de overhode ikke. Anonymous poster hash: ee6df...a1d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Postkasse med lås? Anonymous poster hash: 6712b...4aa
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Du kan ringe på og si at du har mistanke om at noen stjeler posten din og spørre om de har merket noe, sett noe, selv mangler post e.l? Si at du selvfølgelig skal holde godt utkikk fremover og at du har snakket med flere naboer så dere felles kan følge med og se om fremmede er i nærheten av postkassene. Da tør de forhåpentligvis ikke gjøre det igjen om det faktisk er dem, for du får neppe "tatt dem" om det var dem. At post blir stjålet nå i desember er ikke så uvanlig, det sendes julekort med penger i, gaver og allverdens. Så det kan være noen langt andre enn naboen din som har stjålet. Anonymous poster hash: fcab5...bc3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Ja, jeg vurderte lås, men da får vel ikke postmannen lagt pakker i kassa? Jeg får kanskje ta en runde og høre ja. Evnt legge en lapp i alles postkasser om mistanke til tyveri og be alle følge med. Så vet alle at en eller annen stjeler. Veldig kjedelig er det iallefall. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Har ved flere anledninger manglet post. Sist hadde postbudet rotet det vekk, og kom så med en bunke. Anonymous poster hash: b9483...884
skinnfilla Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Ja, jeg vurderte lås, men da får vel ikke postmannen lagt pakker i kassa? Jeg får kanskje ta en runde og høre ja. Evnt legge en lapp i alles postkasser om mistanke til tyveri og be alle følge med. Så vet alle at en eller annen stjeler. Veldig kjedelig er det iallefall. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d Det er som regel dobbelt lokk, et tett som kan åpnes og en med sprekk i ,du kan låse☺️
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Ja, jeg vurderte lås, men da får vel ikke postmannen lagt pakker i kassa? Jeg får kanskje ta en runde og høre ja. Evnt legge en lapp i alles postkasser om mistanke til tyveri og be alle følge med. Så vet alle at en eller annen stjeler. Veldig kjedelig er det iallefall. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d Jo, de har universalnøkkel. Anonymous poster hash: b9cc1...82d
Deterbaremeg:):) Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 De har vel ikke universalnøkler til postkasser der man kjøper låsen på f.eks jernvarehandel... det skulle tatt seg ut.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Ja, jeg vurderte lås, men da får vel ikke postmannen lagt pakker i kassa? Jeg får kanskje ta en runde og høre ja. Evnt legge en lapp i alles postkasser om mistanke til tyveri og be alle følge med. Så vet alle at en eller annen stjeler. Veldig kjedelig er det iallefall. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d Postmannen legger et følgebrev i hvis han ikke klarer å klemme inn pakken. Anonymous poster hash: bbc84...74d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #10 Skrevet 19. desember 2016 Ok, da vurderer jeg å gå til innkjøp av kasse med lås. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #11 Skrevet 19. desember 2016 Ok, da vurderer jeg å gå til innkjøp av kasse med lås. HI Anonymous poster hash: ee6df...a1d Kjøp bare en liten hengelås og sett på det "innerste" lokket. Anonymous poster hash: bbc84...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå