Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Har tatt to tester, begge er positive. Må jeg bestille time hos lege å ta test også? Eller ringer jeg bare inn og informerer så kaller de meg inn senere? Hva gjorde du? Anonymous poster hash: 2921a...c2a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Jeg ringte legekontoret og fikk time i uke 12. Det var da de kunne ta de riktige blodprøvene eller noe. Anonymous poster hash: 5b51d...652
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Spørs om du ellers er frisk. Jeg har lavt stoffskifte og må sjekke ofte. I tillegg har jeg blodsykdom som gjør at jeg må ta blodfortynnende tidlig i svangerskapet Gratulerer så mye 😍😍 Anonymous poster hash: 94760...82e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Gratulerer 😊 Jeg ringte legekontoret og fortalte at jeg var gravid og fikk en time noen uker senere. Også ringte jeg helsestasjonen for å få jordmor, men der fikk jeg vel ikke time før jeg var nærmere 18 uker eller noe sånn Anonymous poster hash: 500e8...2bb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Bare vent noen uker så ringer du å bestiller time til uke 12. Trenger ikke ta ny test hos legen nå Anonymous poster hash: 42f82...eb5
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Neida, du trenger ikke ta ny test hos legen. Det vanlige er å ringe for å fortelle at du er gravid og få en time i uke 10-12 for å ta de nødvendige blodprøver og lage helsekortet. Anonymous poster hash: d4fa1...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå