Gå til innhold

Åh, herreguuuuud. Feil julegave sendt avsted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har kjørt rundt med julegaver i dag. Hadde laget flotte kurver med vin, oster, kjeks og diverse annet til foreldre og svigerforeldre. Samme kosekurv stod klar til oss, med en womanizer, sexy undertøy og massasjeolje oppi. Den er nå borte og tilbake står en helt vanlig kurv. 🙊

Herregud, hva gjør vi nå? Aner ikke hvem av dem som fikk den. Kunne han ikke ha sjekket litt nøyere oppi da? Det leketøyet og det andre var riktignok en overraskelse til ham fra meg, men Guuuuud, jeg er så flau! Ante ikke at han skulle kjøre avsted med dem i dag... Antar vi husker jula 2016 fremover! Hahaha

Anonymous poster hash: 6f559...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er sant så tenker jeg at de som mottok kurven også vil huske julen 2016 :D

Anonymous poster hash: f0103...9b9
Skrevet

Håper virkelig dette er sant :D :D

Svigermor blir sikkert glad for at dere hjelper å piffe opp sexlivet med svigerfar :D

Anonymous poster hash: 272a9...072
Skrevet

Må få oppdatering etter julaften da 🙈🙈

Vises vel på svigermor om hun er gangsperr 😂

Anonymous poster hash: f91b7...835

Skrevet

Hahahah han må jo bare kjøre rundt igjen og bytte kurven. Skal liksom svigermor åpne en kurv med vibrator fra svigersønn. God jul

Anonymous poster hash: 318b7...d58

Skrevet

Håper virkelig dette er sant :D :D

Svigermor blir sikkert glad for at dere hjelper å piffe opp sexlivet med svigerfar :D

Anonymous poster hash: 272a9...072

Mine foreldre, som er i i0-årene, ville sansynlig vis hatt det moro med utstyret.

Anonymous poster hash: d4f59...34c

Skrevet

Da er det bare å ta runden igjen og pent si at dere har surret litt og byttet om på noen kurver....

Anonymous poster hash: a333a...9c2

Skrevet

Da er det bare å ta runden igjen og pent si at dere har surret litt og byttet om på noen kurver....

Anonymous poster hash: a333a...9c2

Jeg så det ikke før i går kveld. Svigerforeldrene mine reiser til andre siden av landet i kveld og det er allerede et godt stykke å kjøre til dem fra oss. Planen var å levere kurvene midt i uken, men fordi de måtte reise før tok mannen likegjerne runden i går mens vi var på et arrangement. Han skal ha for initiativ i alle fall! Ingen av oss har mulighet på dagtid i dag.

Skal ta en telefon til min mor og høre om hun er den "heldige" vinneren (finneren). Fytte rakkern, får pusteproblemer av mindre. Har sovet dårlig og kaldsvettet i hele natt. Mannen derimot, han bærer over seg av latter og synes dette gjorde hele året!! Joda, takk skal du ha.

Anonymous poster hash: 6f559...377

Skrevet

Det er jo ingen katastrofe annet enn for dere. La nå bare de heldige ha det moro med kurven og kjøp nytt til dere selv. Det er voksne folk som sikkert har større seksuell erfaring enn dere selv som har fått det. Kan ikke tenke meg at de blir sure for en litt utradisjonell gave.

Anonymous poster hash: d4f59...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...