Gå til innhold

Sammenplanting - hva er greia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en såkalt sammenplanting fra jobb, altså en skål med mange forskjellige blomster pluss en sånn telysdings.

 

Er det noen under 70 år som syns det er fint? Jeg sliter med å plassere den. Den er virkelig stor og har nok kostet mange hundre kroner, men jeg vil ikke ha den i stuen. Den passer rett og slett ikke inn. Og hva gjør man etter jul?

 

Anonymous poster hash: 2c6c9...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en såkalt sammenplanting fra jobb, altså en skål med mange forskjellige blomster pluss en sånn telysdings.

 

Er det noen under 70 år som syns det er fint? Jeg sliter med å plassere den. Den er virkelig stor og har nok kostet mange hundre kroner, men jeg vil ikke ha den i stuen. Den passer rett og slett ikke inn. Og hva gjør man etter jul?

 

Anonymous poster hash: 2c6c9...8fe

 

Etter jul kan du jo ta den fra hverandre om blomstene er så fine at du vil beholde dem. 

Ellers er jeg enig med deg. Jeg vil også ha store problemer med å klare å plassere det her i huset. Spesielt til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...