Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Jeg fikk en såkalt sammenplanting fra jobb, altså en skål med mange forskjellige blomster pluss en sånn telysdings. Er det noen under 70 år som syns det er fint? Jeg sliter med å plassere den. Den er virkelig stor og har nok kostet mange hundre kroner, men jeg vil ikke ha den i stuen. Den passer rett og slett ikke inn. Og hva gjør man etter jul? Anonymous poster hash: 2c6c9...8fe
Yellow Brick Road Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Jeg fikk en såkalt sammenplanting fra jobb, altså en skål med mange forskjellige blomster pluss en sånn telysdings. Er det noen under 70 år som syns det er fint? Jeg sliter med å plassere den. Den er virkelig stor og har nok kostet mange hundre kroner, men jeg vil ikke ha den i stuen. Den passer rett og slett ikke inn. Og hva gjør man etter jul? Anonymous poster hash: 2c6c9...8fe Etter jul kan du jo ta den fra hverandre om blomstene er så fine at du vil beholde dem. Ellers er jeg enig med deg. Jeg vil også ha store problemer med å klare å plassere det her i huset. Spesielt til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå