Gå til innhold

Andre grunner til kvalme enn graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i 2-3 uker å vert småkvalm nå. Ikke sånn at jeg kaster opp, men føler meg hele tiden litt uggen.

Jeg vet egentlig at jeg ikke er gravid, har hatt mensen som normalt og har i tillegg en mann som ikke lenger kan gjøre meg gravid.. Har tart to tester også bare for å være sikker..

Noen som har tips til hva annet dette kan skyldes?

Anonymous poster hash: 8316b...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitamin mangel osv ?

Anonymous poster hash: 88397...2ac

Skrevet

Vitamin mangel osv ?

Anonymous poster hash: 88397...2ac

Hi

Kan det være så enkelt? :) Har du tips til hvilke, eller bør en lege ta seg av det?

Skrevet

- hodepine

- nakkesmerter/stiv nakke

Anonymous poster hash: d94d9...9db
Skrevet

Jeg har gått i 2-3 uker å vert småkvalm nå. Ikke sånn at jeg kaster opp, men føler meg hele tiden litt uggen.

Jeg vet egentlig at jeg ikke er gravid, har hatt mensen som normalt og har i tillegg en mann som ikke lenger kan gjøre meg gravid.. Har tart to tester også bare for å være sikker..

Stress

Sykdom

Anonymous poster hash: 0f2f2...fc9

Skrevet

For lite søvn over tid. For lite matinntak over tid.

Anonymous poster hash: 2a168...fda

Skrevet

Jeg har hatt kvalme pga. mageproblemer, mineralmangler, nakkeproblemer, virusinfeksjon, stress, lite søvn, lite mat, ustabilt blodsukker, for mye kaffe, feil styrke på linsene. Tja, det jeg kom på i farta ;)

Krystallsyken, betennelse på balansenerven kan også gi kvalme, men da som regel også balanseproblemer eller svimmelhet.

Anonymous poster hash: b06fe...c34
Skrevet

Hi

Tusen takk for svar.

Har vært en del dårlig søvn de siste ukene ja, og har akkurat fått influensa for første gang på det jeg kan huske.. Så er vel noe virus på gang da ja!

Da krysser jeg fingrene for at formen er tilbake til normalen igjen når influensa slipper taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...