Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Okå, da sitter jeg med minsten's åpnede Snøfall-kalender, og hvis du ikke vil vite hva som skjer så bør du stoppe å lese nå....jeg mener det. Stopp! Tamtaratamtataaaaaa! Luke 19: Julius' slede, i snøvær. Tipper den da er kommet seg inn i Snøfall med hjelp fra Stål og kidsa. Luke 20: Orakelet. I've got nothing. Luke 21: Boken om Mørke. Aner jeg at vesle Frida kanskje finner boka og begynner å nøste tråder? Evt Håkon Smarting finner den i Antikvariatet? Luke 22: Selma fanget i et nett. Hvor langt er Winter villig til å gå for å stoppe nysgjerrig-gjengen??? Luke 23: Er dere klare??? Pil, the one and only, blåser juleønsker i en julekule! Da har vi lærlingen vår, folkens! Luke 24: Julenissesleden, i lufta, med reinsdyr, oooog med Julius,Selma og Pil! Oh happy day, det gode vant! Takk for meg😊 Anonymous poster hash: 98bf5...767
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Smart å åpne en egen tråd her sånn at ikke du blir mistenkt Anonymous poster hash: 05a98...5a9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Du lyger du lyger, underbuksa di fyker! Anonymous poster hash: 07281...1d4 Hallo, hun har jo helt tydelig bare kopiert fra denne... Anonymous poster hash: 98bf5...767
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Smart å åpne en egen tråd her sånn at ikke du blir mistenkt Anonymous poster hash: 05a98...5a9 Se på klokkeslett for når jeg la ut denne, og når hun postet sin spoiler da vettu, smartypants! Anonymous poster hash: 98bf5...767
Modesty Blaise. Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Da er denne snøfall tråden også moderert for personangrep.... MB, moderator
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Takk. Ikke så mye nytt, men gøy å høre Anonymous poster hash: 98952...b45
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Okå, da sitter jeg med minsten's åpnede Snøfall-kalender, og hvis du ikke vil vite hva som skjer så bør du stoppe å lese nå....jeg mener det. Stopp! Tamtaratamtataaaaaa! Luke 19: Julius' slede, i snøvær. Tipper den da er kommet seg inn i Snøfall med hjelp fra Stål og kidsa. Luke 20: Orakelet. I've got nothing. Luke 21: Boken om Mørke. Aner jeg at vesle Frida kanskje finner boka og begynner å nøste tråder? Evt Håkon Smarting finner den i Antikvariatet? Luke 22: Selma fanget i et nett. Hvor langt er Winter villig til å gå for å stoppe nysgjerrig-gjengen??? Luke 23: Er dere klare??? Pil, the one and only, blåser juleønsker i en julekule! Da har vi lærlingen vår, folkens! Luke 24: Julenissesleden, i lufta, med reinsdyr, oooog med Julius,Selma og Pil! Oh happy day, det gode vant! Takk for meg😊 Anonymous poster hash: 98bf5...767 Neineineiiii!!! Klarer ikke å slutte å lese😖 Anonymous poster hash: e98e7...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå