Gå til innhold

Hvor høye er deres gutter mellom 8 og 9 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

148 cm her, snart 8,5 år. Føler han vokser forbi sin mor snart med mine 160 cm.....

Anonymous poster hash: 61858...501
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nylig fylt 8 og er 145, men han gar alltid vært lang, ligger helt øverst på skjemaet til helsesøster. Men gar lange foreldre og blir nok lang også. Der er store forskjeller🙂

Anonymous poster hash: d34ac...ded

Skrevet

Vår 9 åring, (snart 10 åring) er 132 cm. høy.

Anonymous poster hash: 08027...02a

Skrevet

8,5 år, 145 cm.

Anonymous poster hash: 832ae...c8e

Skrevet

9 år, 140 cm

Anonymous poster hash: 6ac30...478

Skrevet

9 år...132 cm

Anonymous poster hash: f9029...8be

Skrevet

Min seksåring er 135, så ser at han er høy ja!

Anonymous poster hash: 0d820...7d8

Skrevet

9 år og ca 150 cm.

Anonymous poster hash: 10b49...c6d
Skrevet

9 år og 145

Anonymous poster hash: 66f88...4ac

Skrevet

9år og rett over 150, greit det altså, men klær da damer. Hva GJØR man med bukser? Har til og med kjøpt "jeggings" fra jenteavdelingen til gutten, for disse var smalere enn de smale guttebuksene,- en drøy cm i hvert fall,- men selv disse svømmer han i om de skal passe i lengden.....

Vi har belte på, men opplever jo at man bare får strammet beltet til buksene har snurpet seg sammen i livet til visst punkt, så stopper det,- da får han fortsatt av seg buksa uten å åpne beltet. Joggebukse,- samme der med knytingen i livet, får ikke knytt stramt nok til at de henger på......

Nå ser det ut til at han har fått diare (sånn rett før jul, jippi) og kommer til å bli magret av enda mer,- og som før så legger han aldri på seg disse millimeterne han mister... Sukk... Kjøpte smale bukser fra HM i str 152. De var akkurat passe i lengde, men han svømmer i de... Må nok byttes,- men kan vel ikke gå i stilongs heller...  Eller, forresten, hjelper ikke---er det samme. Kjøpte nytt ullundertøy, allerede stopper det litt opp på leggen,- men den sklir ned for det strammer ikke nok!!!!

Ja, ja.. .. Hadde sikkert ikke vært bedre om alt ble for smalt heller. Størrelsen er uansett en liten bekymring i forhold til andre ting vi jobber med,- men måtte bare "buse ut"...Kanskje noen andre med lange gutter har gode tips på gode og fine bukser....Et problem mindre?

Anonymous poster hash: 7ad23...a18
Skrevet

156 cm høy og 40 i sko. Vokser meg over hodet snart...

Anonymous poster hash: 3e7af...688

Skrevet

Akkurat fylt 8, 140 og 37 i sko.

Anonymous poster hash: 607c8...b0c

Skrevet

Oi så mange høye gutter, ser min er liten ja, hehe.

Snart 10 år og er vel rundt 137.

Anonymous poster hash: 67fe6...45f

Skrevet

9år og rett over 150, greit det altså, men klær da damer. Hva GJØR man med bukser? Har til og med kjøpt "jeggings" fra jenteavdelingen til gutten, for disse var smalere enn de smale guttebuksene,- en drøy cm i hvert fall,- men selv disse svømmer han i om de skal passe i lengden.....

Vi har belte på, men opplever jo at man bare får strammet beltet til buksene har snurpet seg sammen i livet til visst punkt, så stopper det,- da får han fortsatt av seg buksa uten å åpne beltet. Joggebukse,- samme der med knytingen i livet, får ikke knytt stramt nok til at de henger på......

Nå ser det ut til at han har fått diare (sånn rett før jul, jippi) og kommer til å bli magret av enda mer,- og som før så legger han aldri på seg disse millimeterne han mister... Sukk... Kjøpte smale bukser fra HM i str 152. De var akkurat passe i lengde, men han svømmer i de... Må nok byttes,- men kan vel ikke gå i stilongs heller... Eller, forresten, hjelper ikke---er det samme. Kjøpte nytt ullundertøy, allerede stopper det litt opp på leggen,- men den sklir ned for det strammer ikke nok!!!!

Ja, ja.. .. Hadde sikkert ikke vært bedre om alt ble for smalt heller. Størrelsen er uansett en liten bekymring i forhold til andre ting vi jobber med,- men måtte bare "buse ut"...Kanskje noen andre med lange gutter har gode tips på gode og fine bukser....Et problem mindre?

Name it har noen veldig smale bukser! Har samme problem selv.. og kjenner igjen jeggingsproblematikken. Tenker det går greit så lenge andre ikke oppdager det og erter dem for det...

Anonymous poster hash: 90ce9...0ce

Skrevet

Name it har noen veldig smale bukser! Har samme problem selv.. og kjenner igjen jeggingsproblematikken. Tenker det går greit så lenge andre ikke oppdager det og erter dem for det...

Anonymous poster hash: 90ce9...0ce

Ja, ikke sant, var det jeg også var litt skeptisk til, men gutten vet ikke noe, søstera har heller ikke sett det (hun har samme type!),- så jeg tror ikke barna tenker på det, de sjekker inni buksene til hverandre- håper jeg... Tror jeg skal prøve meg på flere, for å si det sånn, litt usikker på om det føres "Name it" her. Har Lindex og Cubus og en butikk til med barneklær, det er evt den siste som kan ha merket... Krysser fingre, så får vi prøvedisse uten frykt for at noen kaller det "jentebukser"... :)

Skrevet

TS her, sånn til hverdags så er umbro fotballbuksene (de svarte joggebuksene både smale i passformen og med god stikk i livet. Min på 7 år (135 cm) tar ofte feil og bruker storebrors bukse i 13/14 år. Han er slank, men ikke mager. 

Ellers får du tak i superskinny jeans, de skal jo være helt stramme på normalt slanke barn, så dersom din er veldig tynn så bør de jo sitte pent? Her er heldigvis den lange gutten ikke syltynn, men helt vanlig, så må nesten alltid stramme buksene, men han har en figur som alt sitter som et skudd på:) 

Skrevet

9 år- 132 cm

Anonymous poster hash: 24db0...124
Skrevet

Min er straks 8,5 år :) 

Han er ca 130 cm høy. En av de laveste i klassen. Er vel 2 som er like lave som han. 

Anonymous poster hash: 1de14...412
Skrevet

Gutt ni år, 133 cm.

Anonymous poster hash: 838c7...fbf

Skrevet

TS her, sånn til hverdags så er umbro fotballbuksene (de svarte joggebuksene både smale i passformen og med god stikk i livet. Min på 7 år (135 cm) tar ofte feil og bruker storebrors bukse i 13/14 år. Han er slank, men ikke mager. 

Ellers får du tak i superskinny jeans, de skal jo være helt stramme på normalt slanke barn, så dersom din er veldig tynn så bør de jo sitte pent? Her er heldigvis den lange gutten ikke syltynn, men helt vanlig, så må nesten alltid stramme buksene, men han har en figur som alt sitter som et skudd på :)

Vi har også disse umbrobuksene, men de blir forholdsvis posete de også ja.... Superskinny vil jeg tro er det samme som disse "jeggings" som Cubus har til jenter,- og den sitter jo ok, men det er dette med at det er jentebukser som man er litt redd for at noen skal se. Men, men gutten har da klær i alle fall :)

Skrevet

Jr er snart 8,5 år og 149 cm høy. Str 39 i sko. 

Godt å lese at deter flere lange gutter på den alderen. 

Anonymous poster hash: 5d8a4...013
Skrevet

122cm, veldig lav gutt,men både jeg og far er lav,vi er 153 og 165, vi har tenåringersgutter også som er 160 cm begge 2, og er 16 og 17

Anonymous poster hash: fcf97...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...