Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Barnet mitt byttet skole i høst, da hun ikke likte seg på skolen hun gikk på. Hun var veldig nedstemt, ble usikker på seg selv og hadde det generelt ganske dårlig. Nå når hun begynte på ny skole i høst, så var hun fremdeles veldig usikker og hadde det dårlig. Men takket være den nye læreren, har nå barnet mitt det helt fint. Læreren har aktivt jobbet med jenta mi, og jeg vil alltid være takknemlig for det hun har gjort for oss. Men usikker på om det blir teit å gi noe siste skuledagen før jul? Anonymous poster hash: ed395...193
Optatium Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Aldri teit å vise at man er fornøyd tenker jeg☺️
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Vi gir alltid gave til læreren og et julekort:) Det minste de kunne fått:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Det er helt vanlig å gi en liten julehilsen, uten noen spesiell grunn. I ditt tilfelle ville jeg helt klart gjort det. Anonymous poster hash: eb69c...9f6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Nei, det synes jeg bare er fint og hyggelig gjort. Skriv gjerne noen om ord om hvorfor, alltid godt å få positiv tilbakemelding på jobben man gjør Anonymous poster hash: 0006f...4f6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Lærer her. De gangene jeg har fått gaver fra en foreldre/et barn, så husker jeg det veldig godt og setter utrolig stor pris på det. Det er nok vanligst med en felles gave fra foreldregruppa, men også det setter i alle fall jeg veldig stor pris på. Har fremdeles gaven jeg fikk av første klassen jeg hadde på kontorplassen min og ser på den hver dag. Anonymous poster hash: bb76b...b6b
amandine Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Vi kjøper en blomst og skriver et kort, det har vi gjort i alle år, jeg synes det er hyggelig å fortelle at vi setter stor pris på jobben de gjør. Det skader aldri å si noe hyggelig til folk.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Skrevet 18. desember 2016 Jeg er lærer og hadde blitt veldig glad. Som en annen sier: Det er aldri feil å være hyggelig Hos oss er det vanlig at elever/foreldre kjøper noe, men det er bare kontaktlærere som får oppmerksomhet. Helt ærlig synes jeg det er litt trist å bli "glemt" innimellom, for jeg står på og gjør mye for elevene, jeg også. (Vi er fire lærere, og de tre andre får gave/blomster/kort.) Anonymous poster hash: bcb56...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå