Gå til innhold

Jeg skjønner ikke idrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. Hva er poenget med alle disse EM og VM'ene? Tour de ski, tour de France og Tippeligaen? De som gjør det godt, vinner. Javel, og de som gjør det dårlig har muligheten igjen neste år. Det er jo helt bortkastet. Jeg skjønner ikke hvorfor alle hyler sånn.

Ta Norges håndballjenter i dag, f.eks. De vant gull. Ok, men det gjør de jo hele tiden, det er ikke noe moro lenger nå. Jeg bare skjønner det ikke.

Anonymous poster hash: 95672...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry det pene lille hodet ditt med det du.

Skrevet

De fleste mennesker har konkuranseinstinkt.

Anonymous poster hash: 17b9a...7f0

Skrevet

Ikke bry det pene lille hodet ditt med det du.

Hva var poenget med den kommentaren?

HI

Skrevet

Hva var poenget med den kommentaren?

HI

Hva er poenget med tråden din?

Skrevet

Hva er problemet ditt?

Anonymous poster hash: 8ab7f...454

Skrevet

Å lufte at jeg syns idrett er meningsløst.

HI

Skrevet

Helt enig. Meningsløst! Det er jo kun for underholdning. Tenk på alle pengene som går med til at to lag skal kaste ball i hverandres mål

Anonymous poster hash: f9591...7b8

Skrevet

Altså. Hva er poenget med alle disse EM og VM'ene? Tour de ski, tour de France og Tippeligaen? De som gjør det godt, vinner. Javel, og de som gjør det dårlig har muligheten igjen neste år. Det er jo helt bortkastet. Jeg skjønner ikke hvorfor alle hyler sånn.

Ta Norges håndballjenter i dag, f.eks. De vant gull. Ok, men det gjør de jo hele tiden, det er ikke noe moro lenger nå. Jeg bare skjønner det ikke.

Ikke jeg heller.

Især når det viser seg at 9/10 er dopet og likevel bare er liksomvinnere. Syklistene er jo de rene "rullende apotek".

Anonymous poster hash: 1d5c6...115

Skrevet

Jeg forstår heller ikke helt poenget. Jeg har en del i min familie som følger iherdig med på fotball, og det er så ille at de fint dropper bursdager osv for å se en kamp..på tv.. De kan også bli så sinte/lei seg om laget deres taper at det ikke er noe vits i å snakke med de på et par dager. Det er et SPILL! Når de blir så barnslige etter laget har tapt klarer jeg ikke la være å sammenlikne det med annen tv; tenk om jeg skulle vært furten og umulig å snakke med fordi det var en karakter jeg likte veldig godt i en serie som "døde", altså ble skrevet ut av serien!? DET hadde ikke vært akseptabelt..

Anonymous poster hash: ffe9b...0c2

Skrevet

Jeg synes synd på alle som ikke liker/ bryr seg on idrett. Dere vet virkelig ikke hva dere går glipp av😊 Masse følelser, fantastiske prestasjoner!

Elsker håndball😍😍 og nei, de vinner ikke alltid, det gikk ikke i OL. Og dette mesterskapet har vært super spennende.

Anonymous poster hash: e8153...973

Skrevet

Jeg forstår heller ikke helt poenget. Jeg har en del i min familie som følger iherdig med på fotball, og det er så ille at de fint dropper bursdager osv for å se en kamp..på tv.. De kan også bli så sinte/lei seg om laget deres taper at det ikke er noe vits i å snakke med de på et par dager. Det er et SPILL! Når de blir så barnslige etter laget har tapt klarer jeg ikke la være å sammenlikne det med annen tv; tenk om jeg skulle vært furten og umulig å snakke med fordi det var en karakter jeg likte veldig godt i en serie som "døde", altså ble skrevet ut av serien!? DET hadde ikke vært akseptabelt..Anonymous poster hash: ffe9b...0c2

Nettopp.

For meg blir idrett som å lese en bok og glede seg over den, for så å starte på nytt igjen når jeg er ferdig. Og så på nytt igjen, og igjen, og igjen. Det blir jo litt uinteressant etterhvert da, blir det ikke? Eller er det noe jeg ikke skjønner?

HI

Skrevet

Jeg er enig med HI. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om sport, syns det er helt meningsløst faktisk. Jeg er nok født uten det genet. Jeg bare klarer ikke å engasjere meg.

Anonymous poster hash: 3223c...f41

Skrevet

Nettopp.

For meg blir idrett som å lese en bok og glede seg over den, for så å starte på nytt igjen når jeg er ferdig. Og så på nytt igjen, og igjen, og igjen. Det blir jo litt uinteressant etterhvert da, blir det ikke? Eller er det noe jeg ikke skjønner?

HI

Det er ikke samme boka, heller samme serie.

Skrevet

Og jeg skjønner ikke folk som stikker og strikker og strikker - herregud man får jo kjøpt gensre i butikken. Eller å gå tur! Fram og tilbake - like langt. Fatter hverken vitsen eller gleden i det. 

Eller å lese krimbøker. Bok etter bok etter bok. Noen er død, noen har drept dem - også er det ny bok om ei uke.

Men - nå er vi heldigvis forskjellige. Du har dine gleder i livet. Og andre har sine.

Så det er helt greit at du synes idrett er meningsløst. Eller ikke skjønner greia. 

Kos deg med det du koser deg med, også koser andre seg med de koser seg med :)

Anonymous poster hash: dded6...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...