Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Han låner min hele tiden for å se NRK super? Har en gammel en som er tilkoblet nett og kan brukes. Han låner den innimellom nå. Tenkte å gi den sammen med noe annet. Anonymous poster hash: e3942...661
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Han låner min hele tiden for å se NRK super? Har en gammel en som er tilkoblet nett og kan brukes. Han låner den innimellom nå. Tenkte å gi den sammen med noe annet. Anonymous poster hash: e3942...661 Hva med et rimelig nettbrett? Har kjøpt lenovo nettbrett til 650kr til 5-åringen min Anonymous poster hash: be831...b1b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Du setter jo veldig høy julegave-standard da... jeg ville heller gitt den utenom jula og presentert den som en praktisk ting han "trenger". Du kan bruke den kontantkort-telefon, det kan være veldig praktisk og fornuftig for nødstilfeller. Anonymous poster hash: d02c6...2f9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 For noen teite svar. Styr unna billignettbrett, de henger og de suger på kvalitet. Setter høy standard? Barnet kjenner nok igjen telefonen og vet den er brukt. Er ikke sånn at barnet vil forvente gave til 5000,-++ fremover. Bedre å overøse barnet med dyre "praktiske" ting hele året? Gi brukt telefon hi,flott gave 😊 Anonymous poster hash: bf30b...297
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 For noen teite svar. Styr unna billignettbrett, de henger og de suger på kvalitet. Setter høy standard? Barnet kjenner nok igjen telefonen og vet den er brukt. Er ikke sånn at barnet vil forvente gave til 5000,-++ fremover. Bedre å overøse barnet med dyre "praktiske" ting hele året? Gi brukt telefon hi,flott gave 😊 Anonymous poster hash: bf30b...297 Enig! Anonymous poster hash: 5ab38...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå