Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Da vi var til henne i går snakket hun om de stakkars barna hun ser på tv og hvor vondt hin får i seg av de. Vi her hjemme har det så godt, mens de har ingenting. Hennes ord. så da tenkte jeg på om vi skulle donere noen kroner til en organisasjon som hjelper barn i krigsherjede land, men at vi også skulle hatt et kort eller noe som forteller henne litt om hvem vi hjelper og hva pengene går til. Skjemmes litt av å skrive dette, men jeg har ikke satt meg inn i hvem som trenger penger mest akkurat nå🙈 og holder det å håndskrive et kort til henne, eller bør jeg finne en organisasjon som ordner slike kort på kort tid? Aldri donert i andres navn før, så jeg aner ikke hvordan dette er🙊 Anonymous poster hash: 8526c...a1a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Overskiften var rar i forhold til at du allerede har bestemt deg for hva hun skal få i gave. Anonymous poster hash: 8e165...9ec
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Gi en raus donasjon til noen som hjelper barn i Syria, f.eks Unicef eller Redd barna. Du får som regel et kort du kan skrive ut og legge i konvolutten med bursdagskortet. Anonymous poster hash: 78016...3aa
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Kan dere ikke heller gi henne penger og skrive ett kort om at hun kan donere de til en organisasjon av eget ønske om hun vil. Da er det opp til henne om det er bare snakk eller om hun har en spessiell organisasjon hun vil støtte og da er det faktisk hun og ikke dere som gir. Anonymous poster hash: 44a27...998
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Kjenner jeg svigermor rett kommer ikke de pengene til en organisasjon da, det er ikke det at hun ikke vil, hun er bare veldig vimsete og treg😂 Anonymous poster hash: 8526c...a1a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Overskiften var rar i forhold til at du allerede har bestemt deg for hva hun skal få i gave. Anonymous poster hash: 8e165...9ec Oi, beklager fru dronning, var ikke meningen å misslede hennes majestet😅 var ikke meningen med en missledende overskrift, men glemte faktisk å skrive på at jeg er åpen for andre forslag👌 bøker, mat, nips og blomster er utelukket.. Anonymous poster hash: 8526c...a1a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Synes du skal gi henne det hun ønsker seg... ingenting.. https://www.coolstuff.no/Ingenting Anonymous poster hash: f6635...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå