GÃ¥ til innhold

Kvalme. Efexor eller gravid 😑

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt Efexor i 7 mnd og hatt til og fra med symptomer men ingen kvalme. Som er en vanlig bivirkning av Efexor. Jeg tar den mot migrene, 150 mg. Nå har jeg de siste 4 dagene vært småkvalm til og fra, men mye mer her og nå. Jeg tar også Atacand som ikke skal gi kvalme tror jeg, tatt den i 2 mnd.

Jeg byttet fra p-piller til minipillen i oktober. Sist vi hadde sex var 3 uker siden, en stund siden ja men er grunner til det. Så jeg kan i teorien være 5 uker på vei. Vi har en sønn fra før av og jeg var ikke kvalm når jeg var gravid med han men svangerskap kan være forskjellige. Jeg sa i sta til samboer "åå jeg er så kvalm", fikk til svar "kanskje du er gravid". Er jeg gravid så må jeg slutte på medisinene.

Noen som har opplevd å bli kvalm etter flere mnd på Efexor? Kanskje jeg burde kjøpt meg en graviditetstest men er sikkert mye folk på matbutikkene og jeg kan treffe på kjente så apotek føles tryggere :P Er apoteka åpne i dag?

Anonymous poster hash: 9225b...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativ test 🖒 Men så ekkelt med kvalmen 😕 håper det ikke vil vare om det er medisinen!

Anonymous poster hash: 9225b...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...