Gå til innhold

Dagens mest barnslige innlegg 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren liker å spille PlayStation, leker med radiostyrte biler og helikopter osv, noe jeg aldri har sagt noe på. Kjøper nytt flere ganger i året. Og så ville jeg kjøpe meg en star wars nøkkelring (jeg er star wars-nerd, innrømmer det), det kunne jeg ikke, da ble han flau, for DET er barnslig det! *facepalm*

Vi er sikkert barnslige begge to, trenger ikke noe diskusjon på det. La nøkkelringen pent i fra meg, såg langt på r2d2-roboter og annet, men gav meg uten diskusjon kun for å bevare julefreden i huset. Men kjenner det irriterer meg!😡 Vurderer å kjøpe til meg fra ungene til jul, så kan han si hva han vil!😁 De kan kjøpe et nytt helikopter til ham, da kan han iallfall ikke si noe👿

Måtte bare få ut litt frustrasjon, dessuten håpte jeg på litt støtte😬

Anonymous poster hash: d27fa...eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Så teit :) men er enig med deg, og skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke skal få ha en sånn nøkkelring. Hva et r2-ett-eller-annet-roboter?!

Anonymous poster hash: 1f464...459

Skrevet

Hehe. Dri i hva han mener! Samboer har bursdag i dag og fikk blant annet en Dart Vader nøkkelring av meg i sta ;)

Anonymous poster hash: 22742...ed7

Skrevet

Hahaha! Så teit :) men er enig med deg, og skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke skal få ha en sånn nøkkelring. Hva et r2-ett-eller-annet-roboter?!

Anonymous poster hash: 1f464...459

Hahaha, kjempeteit ja!!!

Det er noe star wars-greier 😉

Skrevet

Jeg er da så barnslig at jeg hadde gått tilbake og kjøpt både nøkkelring og robot.

Skrevet

Hehe. Dri i hva han mener! Samboer har bursdag i dag og fikk blant annet en Dart Vader nøkkelring av meg i sta ;)

Anonymous poster hash: 22742...ed7

Jada, jeg driter jo egentlig i det, kommer jo til å kjøpe meg det. Bare irriterer meg at han ikke kan være litt støttende på mine rare interesser når jeg til og med kjøper spill og greier til ham😜

Skrevet

Jeg er da så barnslig at jeg hadde gått tilbake og kjøpt både nøkkelring og robot.

Etter jul 😁😁😁

Kanskje han overrasker meg skikkelig og kjøper en til jul til meg?? 😃 Og programmerer R2D2 til å servere meg marsipangriser hele julekvelden 😄

Skrevet

Litt sånn teit diskusjon egentlig, men herregud hvorfor skal man være redd for å være barnslig? Har du lyst på det, så skal du bare kjøpe det og bruke det med stolthet! :D 

Anonymous poster hash: 81b23...555
Skrevet

Litt sånn teit diskusjon egentlig, men herregud hvorfor skal man være redd for å være barnslig? Har du lyst på det, så skal du bare kjøpe det og bruke det med stolthet! :D

Anonymous poster hash: 81b23...555

Kjempeteit!!!😁 Du har helt rett!

Skrevet

Kanskje han har kjøpt en til deg i julegave! Derfor vill han ikke du skal kjøpe det selv.

Skrevet

Kanskje han har kjøpt en til deg i julegave! Derfor vill han ikke du skal kjøpe det selv.

Hadde blitt så overrasket og glad! Men han syns star wars er det teiteste i verden (uten å ha sett noen filmer 😳), så det tviler jeg på:/

Skrevet

Ingen kan vel syns starwars er teit 😱😳

Håper virkelig han sa det fordi han har kjøpt til deg. Hvis ikke hadde jeg gått å kjøpt det etter jul. Og siden jeg er super fornærma hadde jeg kjøpt en svæææær starwars ting og brukt som pynt midt i stua :P ja jeg er drit barnslig.

Anonymous poster hash: 0ea00...d59

Skrevet

Jeg har flere ganger måttet si sånt til mannen når han har siklet på noe rett før jul, for å unngå at han skulle kjøpe seg det samme som jeg har kjøpt til ham i gave. :P Han blir alltid dritsur der og da, kobler det aldri... men såå glad når han åpner pakken. ;) Burde vært forbudt å kjøpe ting til seg selv rett før jul. :P

Anonymous poster hash: 20671...0f7
Skrevet

Jeg husker jeg så en dødskul RUND kommode en gang, og ville gjerne kjøpe den, men mannen syntes det var det teiteste i hele verden! Rund kommode? Tenkt all plassen rundt skuffene som ikke kunne bli brukt til noe?? Jeg ble litt snurt, ikke var den dyr engang, men ga meg siden vi begge har vetorett på ting til huset.

Jeg fikk den i bursdagsgave noen uker senere :D

Anonymous poster hash: 6608d...11f
Skrevet

Ååååh! Kanskje han har kjøpt den til meg da?? 😍 Hehe, forventer ikke det da;)

Pynt?? Nei, R2D2 skal programmeres til å gå etter meg og være min hjelper og samtalepartner. Tipper det ikke går lang tid før noen blir bekymret og får meg innlagt 🤔

Skrevet

Her er vi begge star warz fan og jeg har en darth Mail som pynt på badet😉

Anonymous poster hash: 898fa...d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...