Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #1 Skrevet 18. desember 2016 Og klarer ikke å sove ! Begge er gift , og jeg vet at han føler det samme for meg ❤️ Prøver å glemme , men får det ikke til ! Anonymous poster hash: 0a787...690
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #2 Skrevet 18. desember 2016 Hjertet etter "jeg vet at han føler det samme for meg" viser at du ikke vil glemme ham. Dvs. du fokuserer på ham, har kanskje kontakt med ham? Du må kutte all kontakt med ham, fokusere på det forholdet du er i. Da vil følelsene med tiden blekne. Om det skulle være kjærlighet så tror jeg at man kan elske flere i løpet av livet, men noen kan man møte på feil tidspunkt og det blir det gjerne aldri noe av. Da går det an å gjemme dem i hjertet som et godt minne, uten at man lar det hindre deg fra å leve fullt ut ellers. Anonymous poster hash: 5d350...6d1
Mamma_til_2 Skrevet 18. desember 2016 #3 Skrevet 18. desember 2016 Putt all oppmerksomheten og dine følelser i din mann og familie.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Hva er den verste egenskapen til din mann? Denne amdre mannen kommer til å være helt lik etter en stund i et forhold. Du var en gang stormende forelsket i mannen? Om du blir sammen med den nye flammen vil du likevel ende opp der du er i dag. Sånn er livet. Ingen er nyforelska livet ut, det er stort sett borte etter 1 år. Gresset er sjelden grønnere på den andre siden. Med mindre du lever i et vondt forhold, plei det du allerede har. Anonymous poster hash: 6c76d...ddb
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #5 Skrevet 18. desember 2016 Anbefaler deg å holde deg unna. Å bryte opp to familier er ikke verdt det. Det kommrr en dag hvor hverdagen innhenter dere uansett. Selv vært der , og til tider enda er følelsene der . Også fra begge sider. Vi har familie begge to. Selvom jeg innimellom helst vil være med han andre er jeg glad jeg holder meg unna. To skilsmisse hjem er virkelig ikke verdt det Anonymous poster hash: 41f3b...603
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #6 Skrevet 18. desember 2016 Spenningen med å være betatt/forelska forsvinner ganske kjapt når hverdagen innhenter dere og/eller dere blir oppdaget og familiene splitta. Jeg forstår at man kan bli betatt eller små forelska, fantasere litt om en annen, men vil aldri forstå hvorfor man risikerer å ødelegge familien sin pga lyster. Da får man heller være ærlig og avslutte forholdet man er i før man innleder noe nytt. Anonymous poster hash: e8b85...e74
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #7 Skrevet 18. desember 2016 Se SKAM sesong 3 😀 Det er helt sykt. Men etter å ha blitt litt vel oppslukt i kjærlighetsforhold til Isak og Even klarte jeg å komme over den mannen jeg var forelsket i. Det har vært en lidelse gjennom nesten 2 år. Tenkte på han konstant.. brøt kontakten med han etter at det hadde gått for langt ved en anledning.. Men klarte ikke å stoppe å tenke på han. Etter SKAM har jeg ikke tenkt på han en eneste gang. Husker nesten ikke hvordan han ser ut. Det var da det gikk opp for meg at jeg var forelska i forelskelsen, og ikke han. Finn en erstatning du også.. vær sikker på at det ikke er forelskelsen i en forelskelse som ødelegger familien din Det er ikke sikkert at jeg blir værende hos mannen min.. for lidenskapen er død. Men jeg vil ikke måtte sitte der med samvittigheten over å ha gått til fordel for en annen mann. Hvor lang tid tar det før hverdagen melder seg der? Og hva skjer da, når behovet for lidenskap melder seg igjen? Anonymous poster hash: a6bd6...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå