Gå til innhold

Jeg er så takknemlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at vi bor i et land med et fungerende helsevesen, fordi vi har evnen og muligheten til å lindre smerter hos barna våre.

Lillemann hadde øreverk med voldsomme smerter som gjorde at han hylte.

Vi har hatt lite ørevondt og da ikke paracet hjalp ringte jeg legevakten. Der fikk jeg gode råd om medisinering som gjorde at smertene ga seg og mini sover godt.

En liten bagatell i alt det vonde som skjer i verden, men tanken om alle som er på flukt, som fryser og sulter og som ikke kan hjelpe barna sine når de er syke eller skadet gjør meg ydmyk og takknemlig.

Anonymous poster hash: 2e4d6...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at vi bor i et land med et fungerende helsevesen, fordi vi har evnen og muligheten til å lindre smerter hos barna våre.

Lillemann hadde øreverk med voldsomme smerter som gjorde at han hylte.

Vi har hatt lite ørevondt og da ikke paracet hjalp ringte jeg legevakten. Der fikk jeg gode råd om medisinering som gjorde at smertene ga seg og mini sover godt.

En liten bagatell i alt det vonde som skjer i verden, men tanken om alle som er på flukt, som fryser og sulter og som ikke kan hjelpe barna sine når de er syke eller skadet gjør meg ydmyk og takknemlig.

Anonymous poster hash: 2e4d6...5aa

Skjønner deg SÅ godt. Det er ingen selvfølge! Familien min har hatt veldig mye bruk for helsevesenet det siste året. Og jeg er bare imponert!

Anonymous poster hash: 76993...b52

Skrevet

Enigmed deg, hi. Vi har så utrolig mye å være takknemlige for i dette landet🙏🏻

Anonymous poster hash: ee9c3...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...