Nebbdyret Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Vi har altfor masse ting! Her er duplo, Lego, barbie, ponniar, leikekjøkken, bilar, bøker, puslespel, plastalina, perler, bamsar og dill. Overalt!! Tenker duplo/lego etc er solide og gode leiker som ein må ha, og resten blir jo leika med frå tid til anna. So kva har eg på barneromma, i stua, kjellerstua, gangen, på do? Eg treng tips og ein oppvekkar. For akkurat no har eg køyrt meg inn i sporet "Kjekt å ha" 🙈.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Leker på do? Aldri hørt 😂 Her har vi lekene på rommene deres, og de vandrer på mystisk vis opp i stua. Men her blir det så fort kaos så det gidder jeg ikke. Barna er 3 og 5 så de får pent lære seg at lekene skal være nede på rommet 😊 Sorter og sorter. Alt du ikke "skjønner" hva er til - kast. Og så kan du legge vekk 2-3 lekesorter og finne frem igjen om noen mnd. Da legger du vekk de lekesortene barna har hatt fremme til da. Perler, tegnesaker, plastelina etc (krever bord) har jeg i nederste skap på kjøkkenet. Barna kan finne frem og legge bort selv etter behov. Anonymous poster hash: d73f8...51c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Her har jeg og sortert ut de bamsene som virkelig betyr noe, kastet/gitt bort resten. Ikke tenk på alle lekene som minner, men ting. Jo mindre ting barna har jo mer setter de pris på det. Akkurat nå har barna såpass med leker at jeg tror jeg må ta en gjennomgang av lekene før julaften igjen. Legge bort litt og gi plass til evnt nytt 😊 Anonymous poster hash: d73f8...51c
Nebbdyret Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2016 Takk for tips! Har ikkje leiker på do foreløpig, men er einaste plassen eg eventuelt kan presse inn litt 😂 Lurt å legge vekk nokre av sortane og bytte etter ei stund, det skal eg gjere 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå