Gå til innhold

Kjærlighets sorg , noen tips ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

kjæresten min gjorde det slutt med meg igår etter en krangel vi hadde, vi har vært av og på i 1år nå men har det utrolig fint når ting går bra. For rundt et år siden gikk hun fra meg for en annen men kom tilbake etter 3 uker da hun angret, etter dette har jeg slitt med sjalusi og der har ødelagt mye for oss.. største problemet var at jeg følte ikke hu forsto meg som person , at alt var min feil men jeg føler det er hun som ikke tok hensyn til meg og mine følelser. Hun har en datter på 3 år og vi ble utrolig knyttet til kvarandre og hun var som en datter for meg, hun fikk det hun ville passet på hun når mor var på jobb og jenta var syk ..

Nå sitter jeg bare me et enormt tomrom og hele livet mitt føles som det er gått i grus.. hver gang det har vært over mellom oss har jeg visst at det ordner seg bare begge får roe seg ned litt å gi det tid, for vi er ganske like når set gjelder stahet og meninger .. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre , det livet føles helt forferdelig nå, er det noen som her noen tips til hva jeg kan gjøre for henne eller meg selv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) fortsett med ALLE rutinene dine. Gå på jobb osv, lag middag, ikke la deg selv falle i staver.

2) oppsøk venner, sørg for å ikke være for mye aleine

3) aksepter at det er vondt, snakk om det med folk du stoler på, tillat at tårene kommer

Ikke lur på hva du kan gjøre for henne. Pass på deg selv. Om noen uker klarer du kanskje å spørre om du kan treffe barnet i noen timer. Det kan hende du får mulighet til å være litt helgeonkel i framtida selv om forholdet er slutt.

Lykke til!

Anonymous poster hash: ebec3...810

Skrevet

Prøv å pust med magen. Dette er j**** vondt. Noe av det vondeste et menneske kan oppleve. Tipper du føler hele verden er annerledes? Kaldere? Meningsløs? Men vet du hva, verden er den samme. Du er den samme. Dine følelser teller. Det er slutt for en grunn. Gå lange turer og tenk over det. Du har rett til å føle det du gjør, mene det du mener.... ingen skal si deg at det ikke er godt nok. Du vil komme over dette. Ta dag for dag...time for time. Ikke grav deg ned i sorg.kom deg ut i frisk luft Når det gjelder barnet kan du spørre henne om litt samvær med det. Barnepass... tur på lekeplass Osv. trøsteklem 💕

Anonymous poster hash: c2738...5f8

Skrevet

Det stemmer, livet føles meningsløst !

Takk for gode ord, og skal gjøre som du sier , takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...