Gå til innhold

Er jeg bare hårsår her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har vært veldig nær i 13 år.

Hvis vi ikke var på besøk hos hverandre, så snakket vi i telefonen etter ungene var i seng. Vi var hverandres støtte i alt.

De siste 4 mnd får jeg nesten aldri tak i henne på tlf lenger. Får bare mld om at "det ikke passer. Var det noe spesielt?" Så hører jeg ikke mer.

Besøk passer sjelden.

Vi har begge gledet oss til en teaterforestilling.

forrige uke sendte jeg henne en link til denne med kommentar om at jeg gledet meg.

Hun svarte at hun visste og "vi har kjøpt premierebilletter".

Denne andre i "vi" er en mor i klassa til hennes yngste sønn som hun har tilbragt mye tid med de siste 6 mnd. Jeg har møtt henne, ei veldig hyggelig dame.

Jeg ble overrasket, spesielt siden vi har planlagt turen og testerforestillingen i snart ett år. Og så er jeg ikke tatt med i beregningen når det blir bestilt.

De har vært på middager på byen, aktiviteter hjemme hos hverandre, hytteturer osv..

Min mann mener jeg ikke må lese noe inn i dette. Men jeg føler at jeg ikke er god nok lenger og at jeg har blitt faset ut. Har lyst til å ta dette opp med henne... snakke om det på en voksen måte, synes det er greit å vite hvem i livet jeg skal orke å bruke energi på. For akkurat nå så føler jeg meg bare dritt.

Er jeg bare hårsår nå?

Hva tenker dere?

Nei, vi er ikke tenåringer. Dette er reelle følelser for min del. Jeg er nærmere henne enn mine egne søsken, trodde jeg i hvertfall.

Anonymous poster hash: ac888...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen som er veldig "en til en personer". Som bare klarer å forholde seg til én person av gangen og som blir veldig intense med denne ene. Jeg hadde en venninne som var sånn og jeg syntes det ble slitsomt. Det ble så mange konflikter av den typen du beskriver her. Med litt sånn halvmerkelig oppførsel man ikke helt vet hvordan man skal tyde. Mitt råd er å la det gå og forsøke og finne andre venner.

Anonymous poster hash: 12594...de9

Skrevet

Du er blitt faset ut.

Anonymous poster hash: 97db5...aaf

Skrevet

Du er ikke hårsår. Hun har faset deg ut. La det gå, kom deg videre.

Anonymous poster hash: edae3...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...