Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Mannen mener det er tull. Jeg er igrunn uenig. Han mener vi eventuelt kan kjøpe noe ilag. I en travel hverdag uten så mye romantikk, så føler jeg liksom jul og bursdager er utrolig koselig. Eg forventer ikke noe dyrt. Et kjede, en tur på kino. Vi tjener godt begge to, så kan kjøpe det vi ønsker oss uansett. Er liksom noe med å gi hverandre en liten oppmerksomhet synes. Ser han bruke tid på å kjøpe gaver og julehilsener til resten av familien, men han føler det er tull til å kjøpe til hverandre.. Mulig jeg er litt smårar når det gjelder dette, eller? Anonymous poster hash: 6c97f...ce7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Vi prioriterer ikke å kjøpe til hverandre, men ingen av oss har særlig god inntekt akkurat nå. I beste fall hadde vi spleiset på noe, og mulig vi gjør det etter jul en gang, men har vært veldig mye utgifter den siste tiden. I tillegg kommer barn nr. 2 i mars, så må tenke mer på hva som trengs til han også. Men er enig med deg i at det er koselig med en liten oppmerksomhet til hverandre Anonymous poster hash: b7b45...263
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Nei, vi har sluttet å kjøpe gaver til hverandre for lenge siden. Vi bytter ut gaver med å ha en kjæreste dag utpå nyåret når ting begynner å ro seg ned. Anonymous poster hash: 794b9...ad1
Regina Phalange Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Ja, og helt ærlig synes jeg det er stusselig med de som ikke gjør det
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Ja, og helt ærlig synes jeg det er stusselig med de som ikke gjør det Så bra det ikke er bare jeg som tenker slik Anonymous poster hash: 6c97f...ce7
skinnfilla Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Jada, det gjør vi , ca 500 Og 500 fra barna Koselig å få en liten ting😊
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Ja det gjør vi. De to siste årene har vi kjøpt tur sammen, men da er det en liten gave under treet. Anonymous poster hash: 1fa3a...66a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Egentlig ikke. vi tar heller en felles opplevelse/date/tur på nyåret uten barna. I år har jeg spurt om jeg kan planlegge dette som en overraskelse til ham, men han sier nei. Jeg har kjøpt det likevel og kommer til å fortelle det/gi ham billettene på julaften eller lille julaften. Det er fordi vårt ene barn har "sladret" og sagt pappa har kjøpt noe til meg i en smykkebutikk. Regner med det er en julegave selvom vi egentlig er enige i at vi ikke skal gi hverandre julegave, og har heller ikke gjort det de siste årene. Vi har derimot brukt et par hundrelapper på en gave til hverandre fra barna, eller barna lager noe med den ene forelderen som den andre ikke vet hva er. Dette er fordi barna skal få glede av å gi, ikke fordi det er viktig for oss. Anonymous poster hash: 8bcf0...b12
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Vi pleier å kjøpe noe hemmelig til hverandre til ca 200-300 kr men ikke i år. I år har vi prioritert å kjøpe noe vi faktisk trenger så ble enige og hva. Som en stekepanne Kommer ikke til å legge den underjuletreet. Anonymous poster hash: 8d244...356
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Selvsagt gjør vi det! Å ikke kjøpe, ev kjøpe noe 'sammen' som ny vaskemaskin eller kaffetrakter blir jo helt teit, det er ikke gave når man er med å betale for den. Det trenger ikke være dyrt eller flott, men det skal ha papir på og ligge under treet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Ja, det gjør vi. Det er veldig hyggelig å få gave av mannen. Anonymous poster hash: 0b269...81c
Yellow Brick Road Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 Ja, vi kjøper alltid noe til hverandre. Det er viktig ikke bare for oss, men for ungene også. De er like opptatt av at vi skal få gaver som at de skal få gaver. Ungene får penger til å kjøpe til oss også. De får av meg til å kjøpe til faren og av ham til å kjøpe til meg. Selv om vi har fellesøkonomi, så det hadde ikke spilt noen rolle hvem de fikk pengene av. Hvor mye vi kjøper til hverandre avhenger litt av økonomien, men gaver må vi ha.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Ja, kjøper alltid en liten ting. Ikke noe dyrt, det er mest for oppmerksomhetens skyld.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 Ja, men kun fordi det gir så mye negativ oppmerksomhet om det ikke ligger gaver fra hverandre undwr treet. Svigermor blir fra seg. Hun har kjøpt meg dyre smykker fordi hun er fortvilet over at ikke sønnen gjør det. Men greia er, jeg bryr meg ikke om smykker. Ikke andre gaver heller. Og det gjør ikke mannen min heller. Men julekort liker jeg, merkelig nok. Anonymous poster hash: e815d...e91
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 Vi kjøper til hverandre ja. Noe kjedelig, men vi prøver alltid å overraske litt. I år skal overraskelsen være en kjøretime på en kjøreskole. Han trenger et spark i ræva. Anonymous poster hash: d1cbf...f0e
Mamma_til_2 Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 Vi kjøper alltid noe til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 Ja, og helt ærlig synes jeg det er stusselig med de som ikke gjør det Vi er fornøyde og tilfredse med det vi har. Vi kan gi hverandre oppmerksomheter på vanlige dager. Jeg synes julegavehysteriet er vulgært og stygt. Vi er vel ulike. Anonymous poster hash: df590...d06
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #18 Skrevet 18. desember 2016 Ja, det er en av de viktigste gavene. Jeg elsker å bruke tid på å finne ut hva jeg kan gi han😊 Det må være overraskende, og noe han blir ordentlig glad for. Det er det samme andre veien også. Anonymous poster hash: 44b43...e75
Tjofsen Skrevet 18. desember 2016 #19 Skrevet 18. desember 2016 Har ikke kjøpt gaver til hverandre på flere år. Alt jeg fikk de første årene måtte byttes da han han hadde kjøpt feil str osv. Da var det like greit å kutte ut hele greia. 😛
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #20 Skrevet 18. desember 2016 Selvsagt! Det er jo kjempekoselig! Og både han og jeg kjøper til og får en liten ting fra våre ekser også, faktisk - jula er en fin tid. Anonymous poster hash: d9e62...52b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #21 Skrevet 18. desember 2016 Det dreier seg ofte ikke om verdien i en gave, men omtanke. Min mann er ganske dårlig til det til tider og veier det opp med kjempedyrer gaver, som regel smykker. Helt greit siden jeg liker det, men det er unektelig litt uinspirert. Jeg har litt annerledes fremgangsmåte. Når han i løpet av året nevner noe som er nyttig eller kjekk å ha uten å kjøpe det selv kommer det på min hemmelige liste. Akkurat som med alle andre. Jeg trenger ofte ikke en gang kjøpe dyre ting, men er som regel mitt i blinken. Anonymous poster hash: 4af33...d3f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #22 Skrevet 18. desember 2016 Ja, det er en av de viktigste gavene. Jeg elsker å bruke tid på å finne ut hva jeg kan gi han😊 Det må være overraskende, og noe han blir ordentlig glad for. Det er det samme andre veien også. Anonymous poster hash: 44b43...e75 Samme her. Gaven til mannen er nesten viktigere enn til barna ☺️ Når det er mye å gjøre blir sånne markeringer viktige synes jeg. Og det er fint for barna å se at mamma og pappa ønsker å glede hverandre 😊 Anonymous poster hash: 0c5a7...a9c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #23 Skrevet 18. desember 2016 Ja, synes det er kjempekoselig 😊 Får ikke så mange andre julegaver 😊 Anonymous poster hash: e96f0...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå