Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Eller færre eller flere slag for den saks skyld.... 😊 Her har vi pepperkaker, serinakaker, nøttekaker, cockies, rømmekaker og ingefærkaker. Anonymous poster hash: 86b1d...722
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkake Kransekake Havreflarn Lyse Kakemenn Marengsboller Kokosmakroner Sjakkruter Anonymous poster hash: a1237...6b5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Her lages det: Biscotti Brune pinner Pepperkaker Kransekake Fløtekarameller Anonymous poster hash: f3190...b28
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkake Kransekake Havreflarn Lyse Kakemenn Marengsboller Kokosmakroner Sjakkruter Anonymous poster hash: a1237...6b5 Og smultringer.. Jeg skulle bare ha 4 slag i år 😳 Anonymous poster hash: a1237...6b5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Blitt lite baking i år med vond rygg og gravid i 3. trimester. Men sånn ellers: - Kakemenn - Pepperkaker - Oreokonfekt - Colastenger (brune pinner) - Maryland cookies - Sandnøtter (ikke laget selv enda, men samboer elsker de så må kanskje lære meg det, hehe) Anonymous poster hash: accc5...bea
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkaker Peppernøtter Honningkakehjerter Vaniljekringler Havregrynskuler Anonymous poster hash: 30107...726
tussilagofarfara Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Har bakt pepperkaker, serinakaker, berlinerkranser, strull, brune pinner, havreflarn og peppernøtter. kun halve eller kvarte posjoner (bytter deiger med andre) var på julemesse og kjøpte poser med 10 av hver sort av pikekyss, jødekaker, tyskeskiver, goro.... hvis ingen av julegjestene sier de kommer med krumkaker kjøper jeg en lite pakke med det... og hvis jeg gidder så blir det noe hjemmelaget sjokolade. Jeg prøver å bake små posjoner, gir noe bort som julegaver og beholder litt til oss selv. Derfor blir det så mange sorter, men det er ikke store mengder.... også begynner jeg tidlig i november.... Men jeg tror at det blir jul uten himla mye julekaker og jeg altså... jeg bare liker å bake kaker man kan trille til kuler eller hive på et brett med te skje....
skinnfilla Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Svigermor lager smultringer til oss❤️ Vi lager pepperkaker Kransekakepinner Risboller Kakemenn Sjokoladecookies
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Ingen Vi er ikke glade i småkaker og skal til mine foreldre og svigers i jula og de er heller ikke gla i småkaker. Så her skal det gå i store kaker, som suksessterte, sjokoladekake, bløtkake osv 🖒 Eller jeg vet jo ikke hva de har bakt Anonymous poster hash: e38ea...2c2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkaker Risboller ( allerede spist opp) Colakaker Blir nok sjakkruter imorgen Anonymous poster hash: f9ae9...3bc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Fattigmann Goro Hjortetakk Berlinerkranser Kokkosmakroner Peanøttkjeks Krumkaker Smørskiver Pepperkaker +diverse snop og større kaker Anonymous poster hash: fb44b...a79
MammantilNurket Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 (endret) Cava Prosecco Crémant Rødvin Hvitvin Rosévin Akevitt Endret 17. desember 2016 av MammantilNurket
Ophiophagus Hannah Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkaker Havreflarn Krumkaker Smultringer Serinakaker Honningkake Goro Mor monsen Sirupssnipper
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 Vi lager sjokolade-konfekt, marsipanfigurer, delfiakake og fløtekarameller. Men det er vel ikke "slag". Så da baker vi vel bare pepperkaker, kokosmakroner, brune pinner og pikekyss. Forsøkt å lage andre småkaker, men ingen spiser dem, så da holder vi oss til det som er populært. Anonymous poster hash: abb92...7c7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #15 Skrevet 17. desember 2016 Pepperkaker Kransekakestenger Kokosmakroner Risboller Krumkaker Så lager jeg karamellpudding Anonymous poster hash: c7590...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå