Gå til innhold

Hvilke 7 slag har dere til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller færre eller flere slag for den saks skyld.... 😊 Her har vi pepperkaker, serinakaker, nøttekaker, cockies, rømmekaker og ingefærkaker.

 

Anonymous poster hash: 86b1d...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepperkake

Kransekake

Havreflarn

Lyse Kakemenn

Marengsboller

Kokosmakroner

Sjakkruter

 

Anonymous poster hash: a1237...6b5

Skrevet

Her lages det:

Biscotti

Brune pinner

Pepperkaker

Kransekake

Fløtekarameller

 

 

Anonymous poster hash: f3190...b28

Skrevet

Pepperkake

Kransekake

Havreflarn

Lyse Kakemenn

Marengsboller

Kokosmakroner

Sjakkruter

 

Anonymous poster hash: a1237...6b5

Og smultringer..

 

Jeg skulle bare ha 4 slag i år 😳

 

Anonymous poster hash: a1237...6b5

Skrevet

Blitt lite baking i år med vond rygg og gravid i 3. trimester. Men sånn ellers:

 

- Kakemenn

- Pepperkaker

- Oreokonfekt

- Colastenger (brune pinner)

- Maryland cookies

- Sandnøtter (ikke laget selv enda, men samboer elsker de så må kanskje lære meg det, hehe) 

 



Anonymous poster hash: accc5...bea
Skrevet

Pepperkaker

Peppernøtter

Honningkakehjerter

Vaniljekringler

Havregrynskuler

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 30107...726

Skrevet

Har bakt pepperkaker, serinakaker, berlinerkranser, strull, brune pinner, havreflarn og peppernøtter.

kun halve  eller kvarte posjoner (bytter deiger med andre)

 

 

var på julemesse og kjøpte poser med 10 av hver sort av pikekyss, jødekaker, tyskeskiver, goro....

 

hvis ingen av julegjestene sier de kommer med krumkaker kjøper jeg en lite pakke med det...

 

 

og hvis jeg gidder så blir det noe hjemmelaget sjokolade.

 

Jeg prøver å bake små posjoner, gir noe bort som julegaver og beholder litt til oss selv. Derfor blir det så mange sorter, men det er ikke store mengder....

 

 

også begynner jeg tidlig i november....

 

Men jeg tror at det blir jul uten himla mye julekaker og jeg altså... jeg bare liker  å bake kaker man kan trille til kuler eller hive på et brett med te skje....

Skrevet

Svigermor lager smultringer til oss❤️

Vi lager pepperkaker

Kransekakepinner

Risboller

Kakemenn

Sjokoladecookies

Skrevet

Ingen ;) Vi er ikke glade i småkaker og skal til mine foreldre og svigers i jula og de er heller ikke gla i småkaker. Så her skal det gå i store kaker, som suksessterte, sjokoladekake, bløtkake osv 🖒 Eller jeg vet jo ikke hva de har bakt :D

 

Anonymous poster hash: e38ea...2c2

Skrevet

Pepperkaker

Risboller ( allerede spist opp)

Colakaker

Blir nok sjakkruter imorgen

 

Anonymous poster hash: f9ae9...3bc

Skrevet

Fattigmann

Goro

Hjortetakk

Berlinerkranser

Kokkosmakroner

Peanøttkjeks

Krumkaker

Smørskiver

Pepperkaker

+diverse snop og større kaker

 

Anonymous poster hash: fb44b...a79

Skrevet (endret)

Cava

Prosecco

Crémant

Rødvin

Hvitvin

Rosévin

Akevitt

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Pepperkaker

Havreflarn

Krumkaker

Smultringer

Serinakaker

Honningkake

Goro

Mor monsen

Sirupssnipper

Skrevet

Vi lager sjokolade-konfekt, marsipanfigurer, delfiakake og fløtekarameller. Men det er vel ikke "slag".

Så da baker vi vel bare pepperkaker, kokosmakroner, brune pinner og pikekyss.

 

Forsøkt å lage andre småkaker, men ingen spiser dem, så da holder vi oss til det som er populært.

 

Anonymous poster hash: abb92...7c7

Skrevet

Pepperkaker

Kransekakestenger

Kokosmakroner

Risboller

Krumkaker

 

Så lager jeg karamellpudding :)



Anonymous poster hash: c7590...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...