Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Jeg er gravid for andre gang. Sist svangerskap tok jeg kun 2 paracet ved en anledning. Nå er jeg i uke 20, og har allerede tatt 2 paracet 5-6 gang. Har slitt mye med hodepine, og nå en kraftig forkjølelse (uten feber, men med kroppsverk). Selv om jeg vet at det ikke skal være skadelig, får jeg så dårlig samvittighet. Derfor lurer jeg på hvor mange ganger du tok paracet i ditt svangerskap? Bare for roe nervene... Anonymous poster hash: f681e...efb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Tok vel 1-2 den gangen jeg hadde ørebetennelse. Ellers ingenting. Har vært gravid fem ganger. Anonymous poster hash: cc1be...1ba
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Hver dag siste 14 dagene... har så vondt.. Termin straks.. legen sier det går HELT fint... Anonymous poster hash: 06494...8a8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 2 gram om dagen i 5 mnd omtrent..også litt paralgin forte Anonymous poster hash: 9763b...79e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Tok en, en gang. Slet med mye hodepine også men turte ikke ta. Anonymous poster hash: f7aa7...5b7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Ganske mange ganger faktisk. Siste svangerskapet slet jeg med migrene, hadde en runde med bihulebetennelse med høy feber og en runde med bronkitt med høy feber. Fikk streng beskjed om at feber var mye mer skadelig for fosteret enn paracet så jeg skulle holde feberen nede. Anonymous poster hash: 0091c...1a7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Tydeligvis forskjellig praksis hos legene. Min sa at jeg helst ikke skulle ta Paracet i det hele tatt, og ihvertfall ikke de 3 første mnd. Så jeg tok kun 1 Paracet to ganger når jeg hadde influensa og streptokokker Anonymous poster hash: d21af...858
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Tydeligvis forskjellig praksis hos legene. Min sa at jeg helst ikke skulle ta Paracet i det hele tatt, og ihvertfall ikke de 3 første mnd. Så jeg tok kun 1 Paracet to ganger når jeg hadde influensa og streptokokker Anonymous poster hash: d21af...858 Overlegen på ullevål jeg har gåt til anbefaler paracet fremfor å ha vondt.. To av gangen, 2-3 g i døgnet. NULL problem. Anonymous poster hash: 06494...8a8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Overlegen på ullevål jeg har gåt til anbefaler paracet fremfor å ha vondt.. To av gangen, 2-3 g i døgnet. NULL problem. Anonymous poster hash: 06494...8a8 Som jeg sier, tydeligvis forskjellig praksis fra lege til lege. Man har ikke rett Bare fordi man er overlege på Ullevål Anonymous poster hash: d21af...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå