Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Er ca 8 dpo men har ømme bryst på en annen måte enn til vanlig før mensen.. er det for tidlig å få symptomer nå? Pleier å ha ømme bryst ca 1-2 dager før mensen.. Anonymous poster hash: 8d6e0...8e3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har vært gravid tre ganger det siste halve året og skrevet ned symptomer dag for dag hver gang. Puppene mine blir ekstremt ømme og monsterstore over natten/i løpet av dagen mellom 5 og 7 dpo, så jeg kan i hvert fall kjenne det så tidlig. Normalt blir de ømme noen dager før mensen, men da mye mindre ømme enn når jeg er gravid. Er selv 4 dpo idag og veldig spent på om det skjer noe med puppene snart... :-) Anonymous poster hash: bc751...207
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Har ekstremt ømme pupper som startet i går.. pleier vanligvis ikke å få på denne måten men spent på om det skjer noe denne måneden håper for din del også.. er det for tidlig å teste seg ? Anonymous poster hash: 8d6e0...8e3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #4 Skrevet 18. desember 2016 Har ekstremt ømme pupper som startet i går.. pleier vanligvis ikke å få på denne måten men spent på om det skjer noe denne måneden håper for din del også.. er det for tidlig å teste seg ? Anonymous poster hash: 8d6e0...8e3 Ja, det er nok for tidlig. Mine tester blir svakt positive 10-11 dpo, men forrige gang syntes jeg at jeg kunne skimte noe så vidt 9 dpo, men da måtte jeg virkelig legge godviljen til. Bruker stort sett strimler fra billigtester, men forrige gang tok jeg også en cb digital 10 dpo og den var positiv. Håper på positiv test for oss begge! Oppdater gjerne om hvordan det går! :-) Anonymous poster hash: bc751...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå