Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 I verste alderen. Og hun blir rasende. Hun vil ikke ha trøst så vi holder oss bare i nærheten og passer på henne. Snakker rolig til henne innimellom. Det står på i ca 15 minutter. Da er hun utslitt. I dag bestemte hun seg for å ødelegge legobyggingen til storesøster og klikka helt. Jeg måtte bare "binde henne fast" i vogna og gå en tur. Da roet hun seg og var i fin form da vi kom inn. Jeg føler meg så utrolig rådvill. Aldri opplevd så ekstremt sinne med første. Hva gjør dere med hissigproppene deres? Noen hemmelige triks? Anonymous poster hash: eac3c...e35
Snøfnugget Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Lar han rase fra seg så lenge han ikke skader seg selv, andre eller leker. Får ligge å sparke med armer og ben i gulvet til han er ferdig men får ikke kaste leker osv. Får beskjed om at han kan komme når han er ferdig. Så da får han ut sinnet sitt og kommer smygende for prat og kos når han er ferdig. Det fungerer best her i hus. Blir bare sintere om vi diller og prøver å lirke og prate når han er sint. Han vil gjøre seg ferdig i fred.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Lar han rase fra seg så lenge han ikke skader seg selv, andre eller leker. Får ligge å sparke med armer og ben i gulvet til han er ferdig men får ikke kaste leker osv. Får beskjed om at han kan komme når han er ferdig. Så da får han ut sinnet sitt og kommer smygende for prat og kos når han er ferdig. Det fungerer best her i hus. Blir bare sintere om vi diller og prøver å lirke og prate når han er sint. Han vil gjøre seg ferdig i fred. Er det vi har oppdaget også. Hun prøver konstant å kaste ting rundt og da må vi irettesette og da forlenges jo "anfallet" Utrolig slitsomt da, vet aldri når hun klikker og hva hun klikker for. 🙄 HI Anonymous poster hash: eac3c...e35
Snøfnugget Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Er det vi har oppdaget også. Hun prøver konstant å kaste ting rundt og da må vi irettesette og da forlenges jo "anfallet" Utrolig slitsomt da, vet aldri når hun klikker og hva hun klikker for. 🙄 HI Anonymous poster hash: eac3c...e35 Slitsom periode ja, vår er også 2,5. Det vi gjør hvis han kaster ting rundt i sinne er å gi beskjed at hvis han ikke slutter må han gjøre seg ferdig på sitt rom. Det vil han ikke for han vil gjerne se oss selvom han i øyeblikket ikke vil snakke med oss. Da slutter han som regel. Har hendt vi har bært han opp på rommet for å roe seg ned (med døra åpen selvsagt, men han har grind i døra).
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Slitsom periode ja, vår er også 2,5. Det vi gjør hvis han kaster ting rundt i sinne er å gi beskjed at hvis han ikke slutter må han gjøre seg ferdig på sitt rom. Det vil han ikke for han vil gjerne se oss selvom han i øyeblikket ikke vil snakke med oss. Da slutter han som regel. Har hendt vi har bært han opp på rommet for å roe seg ned (med døra åpen selvsagt, men han har grind i døra). Takk for svar. Godt å høre vi ikke er alene. Merker at det bygger seg opp utover dagen og det er utmattende å forsøke å forebygge disse anfallene. Jeg var etter sigende like sint da jeg var to.🙊 HI Anonymous poster hash: eac3c...e35
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Tar han på fanget og holder han fast til han roer seg. Ingen dill og kos. Men er streng og sier at han får slippe løs når han roer seg/sier unnskyld (alt etter hvorfor han er sint) kan ta 1 min eller 15... Anonymous poster hash: d08c2...567
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 I verste alderen. Og hun blir rasende. Hun vil ikke ha trøst så vi holder oss bare i nærheten og passer på henne. Snakker rolig til henne innimellom. Det står på i ca 15 minutter. Da er hun utslitt. I dag bestemte hun seg for å ødelegge legobyggingen til storesøster og klikka helt. Jeg måtte bare "binde henne fast" i vogna og gå en tur. Da roet hun seg og var i fin form da vi kom inn. Jeg føler meg så utrolig rådvill. Aldri opplevd så ekstremt sinne med første. Hva gjør dere med hissigproppene deres? Noen hemmelige triks? Anonymous poster hash: eac3c...e35 De får sitte i sofaen til de er ferdige. De får smokken og kosedyret og så må de sitte der. Da roer de seg fort. De må ikke det med en gang altså, men etter en stund hvis de holder på å ødelegge noe eller det ikke gir seg etter en stund. Det virker som de synes det er fint å komme til sofaen da. Da blir det en plass å roe seg ned når det stormer for dem liksom. Så får de komme tilbake igjen når de er ferdig. Anonymous poster hash: 5de3f...d2f
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Må bare la henne rase fra seg uten innblanding litt først, nytter ikke verken med gode råd eller diskusjoner når hun er sinna. Men når hun har roet seg litt så kan vi snakke om det og da vil hun sitte på fanget og få kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå