Gå til innhold

Hva er det som feiler meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang min mor ringer så blir jeg så irritert. Generelt så irriterer hun meg MYE og jeg glefser nesten når hun spør (maser).

 

Det er nesten flaut, hun ER irriterende, kontrollerende og fremstår bedrevitende, alltid - men jeg er jo voksen og burde klare å oppføre meg. Det bare går ikke, jeg bobler over!! Med andre klarer jeg fint å beherske meg uansett.

 

Hvorfor?!

 

Anonymous poster hash: d3cc0...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det feiler deg noen verdens ting, du reagerer helt normalt hvis hun er sånn som du beskriver.

 

Anonymous poster hash: 7a6c3...140

Skrevet

Det eneste som "feiler" deg er at du fortsatt har en emosjonell tilknytning til din mor. Den gir henne en viss "makt" over deg.

 

Se for deg: hvis en vilt fremmed sa de samme tingene til deg, ville du fortsatt tenke og føle som du gjør? Eksempel; en fremmed er der mens du gjør i stand til selskap. Vedkommende sier "Vet du hva, nå mens du strever med maten, kan jo jeg vaske gulvet så lenge!"

 

Jeg er sikker på at de fleste ville vise den fremmede hvor langkosten sto. Men dersom man har et litt betent forhold til mor, så kunne man se det som en grov fornærmelse og svare "Hva mener du med STREVER? Jeg har full kontroll på maten, skal jeg si deg! Og gulvet klarer jeg selv, takk, ikke bland deg!"

 

Anonymous poster hash: e21e9...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...