Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hver gang jeg prøver å sminke meg ender jeg opp med å bli skikkelig rød i ansiktet, rennende nese og rennende øyne. Har mørke ringer under øynene, røde kvisearr på kinnene og røde områder ved/rundt nesa. Har også gråblek hud. Hvordan se bra ut? Anonymous poster hash: 8eff5...de9
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Finne en sminke du tåler? Anonymous poster hash: 2dfd6...ff5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Ta litt sol med ujevne mellomrom, slik at du får litt farge/glød? Anonymous poster hash: b0b32...e3b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Ta litt sol med ujevne mellomrom, slik at du får litt farge/glød? Anonymous poster hash: b0b32...e3b Og hudkreft? Anonymous poster hash: 2dfd6...ff5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Og hudkreft? Anonymous poster hash: 2dfd6...ff5 Tror den solen vi utsetter oss for året rundt uten solkrem er vel så ille som 15 minutter solarium med ukers mellomrom. Anonymous poster hash: b0b32...e3b
MammantilNurket Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 - Legg vekt på hudpleie slik at huden din ser frisk, klar og pen ut. - Sov godt, spis sunt og få i deg nok sunt fett og fuktighet innenfra. - Sørg for at øyenbrynene dine er perfekt stelt og farget. - Hvis du ikke har lange vipper fra naturens side kan extentions være et alternativ. - Vær varsom med kulde og sol. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Slutt med sminke, bruk gode ansiktskremer heller. Gjerne med litt glød. Jeg bruker aldri sminke men er pen Anonymous poster hash: b3df8...17e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Slutt med sminke, bruk gode ansiktskremer heller. Gjerne med litt glød. Jeg bruker aldri sminke men er pen Anonymous poster hash: b3df8...17e Har du eksempel på en slik krem? Anonymous poster hash: 26314...906
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Tror den solen vi utsetter oss for året rundt uten solkrem er vel så ille som 15 minutter solarium med ukers mellomrom. Anonymous poster hash: b0b32...e3b Men man skal ikke være ute uten solkrem. Anonymous poster hash: 9d0e5...bd5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 En av de vakreste kvinner jeg har sett irl hadde ingen sminke, men hadde ordnet med tatovere øyebryn (veldig dyktig gjort, man kunne ikke se det uten å vite om det), vippe-exstensions og permanent farge på leppene. Smakfult og diskré, men det har nok kostet en del å få det så dyktig gjort. Nå var hun velsignet med en olivenbrun hud uten særlige problemer, men en svak selvbruningskrem kan jo gi en liten glød. Anonymous poster hash: 6a980...f0c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har ok hud etc., men nesten usynlige øyevipper, og da er det umulig å se bra ut uten sminke. Anonymous poster hash: c4722...f80
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #12 Skrevet 18. desember 2016 Jeg har ok hud etc., men nesten usynlige øyevipper, og da er det umulig å se bra ut uten sminke. Anonymous poster hash: c4722...f80 Hva med å farge vippene? Anonymous poster hash: 1d13f...884
Magia Skrevet 18. desember 2016 #13 Skrevet 18. desember 2016 Hva med å utstråle selvsikkerhet, sier nå jeg Lyse vipper? Hva så? Hvem sier at de må være mørke? Ingen har jevn farge i ansiktet. Se bilder av den kjekkeste mannen du vet om. Har han samme farge i hele trynet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #14 Skrevet 18. desember 2016 Hva med å utstråle selvsikkerhet, sier nå jeg Lyse vipper? Hva så? Hvem sier at de må være mørke? Ingen har jevn farge i ansiktet. Se bilder av den kjekkeste mannen du vet om. Har han samme farge i hele trynet? De fleste ser bedre ut med litt sminke, og de fleste ser bedre ut med litt farge på hud og hår. Sånn er det bare, og det syns jeg man ska akseptere at man føler. Så da kan man svare hi på det hun lurer på uten å komme med pekefingeren om å få seg selvtillit og være fornøyd med det man har. Anonymous poster hash: 6a980...f0c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #15 Skrevet 18. desember 2016 Hva med å farge vippene? Anonymous poster hash: 1d13f...884 Jeg farger vippene. Jeg tåler hverken fuktighetskremer, maskara eller pudder.... etc. Helt håpløst å sminke seg, for har kviser i lang tid etterpå og øynene reagerer med å bli røde. Har funnet en maskara som jeg tåler som jeg bruker innimellom. Glemte hvor ille sminke var for meg og pudra meg litt før julebordet som var for et par uker siden. Sliter med kviser etter det enda Anonymous poster hash: 7ba67...686
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2016 #16 Skrevet 18. desember 2016 Tåler du å farge vipper/bryn i salong? Det kan i så fall gjøre underverker, samt få stylet bryna. Jeg synes vippeextensions var for mye bry/tid/penger, men har positiv erfaring med den nye type vippeløft. Prøv om du tåler CC-kremen til Clinique, da trenger du ikke annet i ansiktet. Det må da finnes en type Fuktighetskrem eller Serum til deg? Har du prøvd Decleor? Liker disse produktene med fine oljer. Feks nattbalmen, da våkner du med fin hud! Tåler du leppestift, evt. En farget lepomade? Anonymous poster hash: a4b13...2f3
Magia Skrevet 18. desember 2016 #17 Skrevet 18. desember 2016 De fleste ser bedre ut med litt sminke, og de fleste ser bedre ut med litt farge på hud og hår. Sånn er det bare, og det syns jeg man ska akseptere at man føler. Så da kan man svare hi på det hun lurer på uten å komme med pekefingeren om å få seg selvtillit og være fornøyd med det man har. Anonymous poster hash: 6a980...f0c Vel, jeg svarte på det HI lurte på, og det er ingen pekefinger i det her.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #18 Skrevet 20. desember 2016 Jeg brukte mye sminke før, men etter at jeg fant gode hudpleieprodukter trenger jeg bare et tynt lag bb cream. Farger vippene og har satt på vipper. En god frisyre gjør også sitt. Fokuser på å få huden naturlig fin! Anonymous poster hash: 84243...16b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Skrevet 20. desember 2016 Farger brynene, skulle det stå. Anonymous poster hash: 84243...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå