Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Hva skal dere gjøre? Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for at ungen ikke skal føle seg alene? Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Alene er når man er en person. Er man flere ar man ikke alene. Vi elsker julene når det er kun oss. Ungene også. Vi har det rolig her hjemme og så skal vi på klatresenter, badeland, vitensenteret osv i romjulen og på dagen nyttårsafet. Kanskje blir det tid til kino også Anonymous poster hash: bd9b7...c13
Giss Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Min beste jul på mange å var den hvor jeg var alene hjemme med barna. Vi spiste når det passet for barna. Vi gikk om treet og sang deres favorittjulesanger. Vi pakket ut i det tempoet som passet oss og lekte med de nye lekene underveis. Kjempekoselig! Jeg tror ingen av barna reagerte på at det ikke var andre enn oss.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Han er sånn som legger merke til sånt. Fordi vi tidligere har feiret med familien. Jeg tenkte å kanskje starte dagen med grøt, åpne litt av julegavene, leke/spille spill sammen, så gå en tur i nærområde. også blir det middag og film etter det. Deretter åpner vi resten av gavene. Synes dere det er bra plan for dagen?? eller blir det mer som vanlig helg for mange andre barn? HI Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Han er sånn som legger merke til sånt. Fordi vi tidligere har feiret med familien. Jeg tenkte å kanskje starte dagen med grøt, åpne litt av julegavene, leke/spille spill sammen, så gå en tur i nærområde. også blir det middag og film etter det. Deretter åpner vi resten av gavene. Synes dere det er bra plan for dagen?? eller blir det mer som vanlig helg for mange andre barn? HI Anonymous poster hash: ac946...766 Høres ut som en bra plan Anonymous poster hash: bd9b7...c13
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Han er sånn som legger merke til sånt. Fordi vi tidligere har feiret med familien. Jeg tenkte å kanskje starte dagen med grøt, åpne litt av julegavene, leke/spille spill sammen, så gå en tur i nærområde. også blir det middag og film etter det. Deretter åpner vi resten av gavene. Synes dere det er bra plan for dagen?? eller blir det mer som vanlig helg for mange andre barn? HI Anonymous poster hash: ac946...766 Dere er sammen, gjør fine ting sammen (liker planene dine) og kommer til å haen bra julaften😊 Anonymous poster hash: 1f975...1cd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Tusen takk for svar dere Nå føler jeg meg litt bedre Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 HI over Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Her har vi alltid feiret alene etter vi fikk barn. I år er første året der vi får besøk "uten i fra". Så her er det motsatt. Gruer meg litt kjennere, selv om d sikkert blir bra. Vi har bestandig hatt strømpe på morgenen, der er det blad og kanskje en liten pakke, +litt snop og frukt. Barna koser seg lenge med dette og hjelper til med dekking av bord osv, spiller brettspill og ser litt tv. Så er vi ute en tur dersom vi rekker det. Når vi kommer inn er det dusjing og stell og pynting. Etter middagen legger barna julegavene under treet. Så er det julegaveutpakking. Det er så koselig og greit å slippe å ta hensyn til de. Dagene rolig og barna koser seg max. Anonymous poster hash: cb2a3...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Lur en sekk med pakker utenfor inngangsdøren deres. Og så legger du en nisselue og et kort fra nissen der. På kortet er en hilsen fra Nissen som forteller hvor travelt han har det på julaften og at han må velge ut noen spesielle hjelpere og at det i år er din sønn utvalgt til å dele ut gaver hjemme hos dere. Jeg er ofte alene med ungene på julaften og vi storkoser oss. Nissen har vært her og lagt igjen en hilsen som over her mange ganger. Anonymous poster hash: 81600...425
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #11 Skrevet 17. desember 2016 Alene er når man er en person. Er man flere ar man ikke alene. Vi elsker julene når det er kun oss. Ungene også. Vi har det rolig her hjemme og så skal vi på klatresenter, badeland, vitensenteret osv i romjulen og på dagen nyttårsafet. Kanskje blir det tid til kino også Anonymous poster hash: bd9b7...c13 Du ønsker deg livslangt medlemskap i Norsk Kverulantforening til jul eller? Anonymous poster hash: 0fbcd...607
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 Du ønsker deg livslangt medlemskap i Norsk Kverulantforening til jul eller? Anonymous poster hash: 0fbcd...607 Du som sitter i styret der kan jo foreslå henne. Anonymous poster hash: 16b22...277
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 Jeg hadde også følt at vi var alene om vi ikke skulle feire jul med familien så skjønner godt måten HI formulerer seg på. Jeg syns dagen du beskriver høres mer ut som en vanlig helg enn som julaften men hva så? Det er jo du som velger hvordan dere skal feire dagen Om det er dette du ønsker å gjøre på julaften så burde dere gjøre det. Anonymous poster hash: 8ac4b...2c8
Nebbdyret Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 Syns du har planlagt ei fin Julafta eg 😀 Sett på litt julemusikk, tenn nokre lys og nyt freden som senkar seg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #16 Skrevet 17. desember 2016 Høres ut som en bra plan. Men jeg synes dere skal spise middag, så åpne gaver og se film/spille spill/leke med gavene etterpå! Jeg ville heller gitt en gave i julesokken på morgenen, og latt gavene ligge under treet. Det er noe med å beholde spenningen ogkriblingen i magen! Kanskje dere skal ta en tur i kirka? Der erdet mye julestemning og man får hilst på ligg folk før man går hjem og lager middag. Nå vet jeg ikke hvorfor dere ikke feirer med familien som dere pleier? Men kanskje avtale skype med besteforeldre utpå kvelden for å takke for gaver? Invitere noen på julegrøt på formiddagen? Enten besteforeldre, naboer som er alene, annen alenemor med barn på samme alder? Anonymous poster hash: 991a4...caf
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #17 Skrevet 27. desember 2016 Jeg hadde også følt at vi var alene om vi ikke skulle feire jul med familien så skjønner godt måten HI formulerer seg på. Jeg syns dagen du beskriver høres mer ut som en vanlig helg enn som julaften men hva så? Det er jo du som velger hvordan dere skal feire dagen Om det er dette du ønsker å gjøre på julaften så burde dere gjøre det. Anonymous poster hash: 8ac4b...2c8 Hva annet kan jeg gjøre da? vanlig helg for oss også(om ikke kjedeligere), men skal jeg trille frem mennesker som gutten er glad i da? HI Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #18 Skrevet 27. desember 2016 Tusen takk for mye støttende kommentarer folkens. Det gikk strålende! Følte ikke at vi var alene i det hele tatt. Spiste god mat og var storfornøyde med gavene Julenissen hadde kommet og vi fikk det vi hadde ønsket oss. Vi avsluttet dagen med mye kos og julefilmer. HI Anonymous poster hash: ac946...766
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #19 Skrevet 27. desember 2016 Tusen takk for mye støttende kommentarer folkens. Det gikk strålende! Følte ikke at vi var alene i det hele tatt. Spiste god mat og var storfornøyde med gavene Julenissen hadde kommet og vi fikk det vi hadde ønsket oss. Vi avsluttet dagen med mye kos og julefilmer. HI Anonymous poster hash: ac946...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå