Gå til innhold

Brystsmerter, muskulært?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å bli ille :( Har holdt på en ukes tid. Begynte som bare litt ømt når jeg pustet dypt inn, nå er det nesten hele tiden.. sitter helt på venstre side av brystkassen, så ikke der hjertet er. Har prøvd å trykke rundt der det er vondt, fra bak på skulderbladet (ikke der jeg kjenner det, men en låsning kan jo kjennes andre steder) og frem mot brystkassen, men det gjør ikke vondt å trykke og finner IKKE ut av hvor det sitter!

 

Det web litt samme følelse som da jeg knakk to ribbein øverst i brystkassen, men da var det grusomt vondt å trykke der og en litt mer stikkende smerte enn det er nå!

Holder på å bli sprø, så tar gjerne imot tips! :)

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Ta deg en tur til legen...

 

Anonymous poster hash: 4f8cf...527

Skrevet

Tips: Ta deg en tur til legen...

 

Anonymous poster hash: 4f8cf...527

Jeg ringte legen på torsdag, men på bakgrunn av spørsmål var legen overbevist om at det er muskulært. Jeg har ikke feber, ikke kvalm, ikke noen sykdomsfølelse, da var det lite de fikk gjort :)

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Skrevet

Jeg ringte legen på torsdag, men på bakgrunn av spørsmål var legen overbevist om at det er muskulært. Jeg har ikke feber, ikke kvalm, ikke noen sykdomsfølelse, da var det lite de fikk gjort :)

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Ingen lege kan stille diagnose over tlf , ville dratt på legevakta

 

 

Anonymous poster hash: 7b788...3ca

Skrevet

Ingen lege kan stille diagnose over tlf , ville dratt på legevakta

 

 

Anonymous poster hash: 7b788...3ca

Han spurte veldig mange spm, og ikke noe tyder på at det er noe farlig. Er som sagt ikke syk, ikke kvalm, ikke feber, ikke dårlig form i det hele tatt. Har rydda og vaska hele huset uten problemer i dag, er bare den irriterende smerten som slår til innimellom. Virkelig ikke legevaktmat, nekter å ta opp plass for sånt..

Hi

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Skrevet

Han spurte veldig mange spm, og ikke noe tyder på at det er noe farlig. Er som sagt ikke syk, ikke kvalm, ikke feber, ikke dårlig form i det hele tatt. Har rydda og vaska hele huset uten problemer i dag, er bare den irriterende smerten som slår til innimellom. Virkelig ikke legevaktmat, nekter å ta opp plass for sånt..

Hi

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Angst gir også sånne smerter , men brystsmerter hos unge friske mennesker skal sjekkes opp

 

Anonymous poster hash: 7b788...3ca

Skrevet

Nå begynner det å bli ille :( Har holdt på en ukes tid. Begynte som bare litt ømt når jeg pustet dypt inn, nå er det nesten hele tiden.. sitter helt på venstre side av brystkassen, så ikke der hjertet er. Har prøvd å trykke rundt der det er vondt, fra bak på skulderbladet (ikke der jeg kjenner det, men en låsning kan jo kjennes andre steder) og frem mot brystkassen, men det gjør ikke vondt å trykke og finner IKKE ut av hvor det sitter!

 

Det web litt samme følelse som da jeg knakk to ribbein øverst i brystkassen, men da var det grusomt vondt å trykke der og en litt mer stikkende smerte enn det er nå!

Holder på å bli sprø, så tar gjerne imot tips! :)

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Jeg hadde samme symptomer som deg eller å ha ligget som en kråke en natt. Dro til kiropraktoren og fikk knekt opp en låsning ved ene skulderbladet. Var ganske sprøtt, da han trykte på det punktet, gjorde det vondt derfra og helt rundt til brystbeinet. Da det var knekt opp bak ved skulderbladet gjorde det ikke vondt å puste mer.

 

Anonymous poster hash: 04d79...d1d

Skrevet

Jeg har også mye smerter der..Har låsning mellom skulderbladene som kiropraktor får opp igjen med jevne mellomrom,samt at jeg er stiv i musklene mellom ribbeina som jeg får tøyd hos fysioterapeut!

 

Anonymous poster hash: a7339...09c

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Kan man få time på dagen hos kiropraktor/fysio? Skal ringe på mandag, men er vel heller tvilsomt at jeg får time før jul!? :P

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Kan man få time på dagen hos kiropraktor/fysio? Skal ringe på mandag, men er vel heller tvilsomt at jeg får time før jul!? :P

 

Anonymous poster hash: 7cfd0...39b

Kiropraktor kan du vel få time til ganske fort,det fikk jeg iallefall..Fysioterapeut må du vel ha med rekvisisjon fra legen,men mulig noen tar imot uten og 😉 Lykke til!

 

Anonymous poster hash: a7339...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...