Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #1 Skrevet 17. desember 2016 Nå begynner det å bli ille Har holdt på en ukes tid. Begynte som bare litt ømt når jeg pustet dypt inn, nå er det nesten hele tiden.. sitter helt på venstre side av brystkassen, så ikke der hjertet er. Har prøvd å trykke rundt der det er vondt, fra bak på skulderbladet (ikke der jeg kjenner det, men en låsning kan jo kjennes andre steder) og frem mot brystkassen, men det gjør ikke vondt å trykke og finner IKKE ut av hvor det sitter! Det web litt samme følelse som da jeg knakk to ribbein øverst i brystkassen, men da var det grusomt vondt å trykke der og en litt mer stikkende smerte enn det er nå! Holder på å bli sprø, så tar gjerne imot tips! Anonymous poster hash: 7cfd0...39b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #2 Skrevet 17. desember 2016 Tips: Ta deg en tur til legen... Anonymous poster hash: 4f8cf...527
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #3 Skrevet 17. desember 2016 Tips: Ta deg en tur til legen... Anonymous poster hash: 4f8cf...527 Jeg ringte legen på torsdag, men på bakgrunn av spørsmål var legen overbevist om at det er muskulært. Jeg har ikke feber, ikke kvalm, ikke noen sykdomsfølelse, da var det lite de fikk gjort Anonymous poster hash: 7cfd0...39b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 Jeg ringte legen på torsdag, men på bakgrunn av spørsmål var legen overbevist om at det er muskulært. Jeg har ikke feber, ikke kvalm, ikke noen sykdomsfølelse, da var det lite de fikk gjort Anonymous poster hash: 7cfd0...39b Ingen lege kan stille diagnose over tlf , ville dratt på legevakta Anonymous poster hash: 7b788...3ca
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #5 Skrevet 17. desember 2016 Ingen lege kan stille diagnose over tlf , ville dratt på legevakta Anonymous poster hash: 7b788...3ca Han spurte veldig mange spm, og ikke noe tyder på at det er noe farlig. Er som sagt ikke syk, ikke kvalm, ikke feber, ikke dårlig form i det hele tatt. Har rydda og vaska hele huset uten problemer i dag, er bare den irriterende smerten som slår til innimellom. Virkelig ikke legevaktmat, nekter å ta opp plass for sånt.. Hi Anonymous poster hash: 7cfd0...39b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #6 Skrevet 17. desember 2016 Han spurte veldig mange spm, og ikke noe tyder på at det er noe farlig. Er som sagt ikke syk, ikke kvalm, ikke feber, ikke dårlig form i det hele tatt. Har rydda og vaska hele huset uten problemer i dag, er bare den irriterende smerten som slår til innimellom. Virkelig ikke legevaktmat, nekter å ta opp plass for sånt.. Hi Anonymous poster hash: 7cfd0...39b Angst gir også sånne smerter , men brystsmerter hos unge friske mennesker skal sjekkes opp Anonymous poster hash: 7b788...3ca
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Skrevet 17. desember 2016 Nå begynner det å bli ille Har holdt på en ukes tid. Begynte som bare litt ømt når jeg pustet dypt inn, nå er det nesten hele tiden.. sitter helt på venstre side av brystkassen, så ikke der hjertet er. Har prøvd å trykke rundt der det er vondt, fra bak på skulderbladet (ikke der jeg kjenner det, men en låsning kan jo kjennes andre steder) og frem mot brystkassen, men det gjør ikke vondt å trykke og finner IKKE ut av hvor det sitter! Det web litt samme følelse som da jeg knakk to ribbein øverst i brystkassen, men da var det grusomt vondt å trykke der og en litt mer stikkende smerte enn det er nå! Holder på å bli sprø, så tar gjerne imot tips! Anonymous poster hash: 7cfd0...39b Jeg hadde samme symptomer som deg eller å ha ligget som en kråke en natt. Dro til kiropraktoren og fikk knekt opp en låsning ved ene skulderbladet. Var ganske sprøtt, da han trykte på det punktet, gjorde det vondt derfra og helt rundt til brystbeinet. Da det var knekt opp bak ved skulderbladet gjorde det ikke vondt å puste mer. Anonymous poster hash: 04d79...d1d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #8 Skrevet 17. desember 2016 Jeg har også mye smerter der..Har låsning mellom skulderbladene som kiropraktor får opp igjen med jevne mellomrom,samt at jeg er stiv i musklene mellom ribbeina som jeg får tøyd hos fysioterapeut! Anonymous poster hash: a7339...09c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #9 Skrevet 17. desember 2016 Takk for svar alle sammen Kan man få time på dagen hos kiropraktor/fysio? Skal ringe på mandag, men er vel heller tvilsomt at jeg får time før jul!? Anonymous poster hash: 7cfd0...39b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2016 #10 Skrevet 17. desember 2016 Takk for svar alle sammen Kan man få time på dagen hos kiropraktor/fysio? Skal ringe på mandag, men er vel heller tvilsomt at jeg får time før jul!? Anonymous poster hash: 7cfd0...39b Kiropraktor kan du vel få time til ganske fort,det fikk jeg iallefall..Fysioterapeut må du vel ha med rekvisisjon fra legen,men mulig noen tar imot uten og 😉 Lykke til! Anonymous poster hash: a7339...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå