Gå til innhold

Apropos bunad... Gutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker guttene i konfirmasjon?

For noen år siden var moods of Norway dress det store blant guttene her over, men nå er det Dressmann som er den store vinneren. Skal guttene deres få bunad til konfirmasjon?

Jeg ønsker at mine skal få bunad, når den tid kommer, lurer på om de er enige...

Anonymous poster hash: d679f...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper mine vil ha bunad, men til konfirmasjon får de det ikke. Gutter vokser oftest mye etter konfirmasjonen og sånn jeg har skjønt det, er det mye vanskeligere å sy en herrebunad på en måte som gjør det mulig å endre den mye. Kanskje til 18 årsdagen eller noe at de kan få det.

Anonymous poster hash: f7495...143

Skrevet

Om de velger å konfirmere seg så blir det nok dress. 

De kna gjerne få bunad (håper de ønsker seg det) men da blir det når de er ferdig utvokst. 

Skrevet

Mine vil få bunad til 25-årsdagen. Dress til konfirmasjonen. Døtrene fikk bunad til konfirmasjonen. Men da har det vært samlet sølv etc i mange år, så det er ikke som om de får 30 000 eller hva det nå blir til konfirmasjonen. Gave til konfirmasjonen er selskapet og noe kunst av et eller annet slag, gjerne feks grafikk eller et maleri.

Skrevet

Min fikk en dress, han var såpass liten og slank at bunad var absurd. Gutter er ikke utvokste i den alderen. Nå er han fylt 18 og fortsatt slank, men vokser ikke så mye i lengden mer. Han skal få bunad i løpet av året som kommer (jeg lovte ham det i 18-årsgave). Men vi får den sydd med litt monn i.

Anonymous poster hash: 495d1...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...