Gå til innhold

Noen her som ikke kan få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar du det? Hva tenker du om livet?

Anonymous poster hash: 801a2...cec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å tenke minst mulig på det. Frykter for at jeg får en større reaksjon senere. Sykdom har vært årsak hos meg, og hadde leger tatt meg på alvor for mange år siden kunne jeg trolig fått behandling i tide slik at jeg kunne fått barn. Jeg prøver å ikke bli bitter. Prøver å fokusere på at livet kan ha mye annet bra å by på. Men vanskelig er det.

Anonymous poster hash: f0897...b59
Skrevet

Jeg kunne ikke få flere barn, så ikke det samme. Men vi valgte å få fosterbarn i stedet, som vi skal adoptere. 

Anonymous poster hash: 70585...ad5
Skrevet

Jeg er helt knust! Drømmen har alltid vært 5 barn, så føler at jeg mangler en. Sykdom her gjorde at jeg ikke kunne få det siste barnet. Føler at sorgen blir bare tyngre og tyngre å bære....

Anonymous poster hash: ff28f...d68

Skrevet

Vi har i flere år prøv å bli gravide, men i sommer fant vi ut at mannen er steril. Ønsket om barn er svært høyt, men må innrømme at jeg blir svært frustrert og trist over at han ikke kan få biologiske barn.

Jeg begynner å trekke på årene, så ting haster litt for oss mtp min alder. Vi vurderer fosterbarn eller adopsjon. Kan hende prøverør blir ett alternativ, men det er ikke lett.

Jeg sliter med at mannen ikke kan få biologisk barn, men jeg ønsker så sårt å bli gravid.

Dette er nok ikke helt det du ønsker svar på, men det er sårt.

Anonymous poster hash: ac994...74f

Skrevet

Jeg er helt knust! Drømmen har alltid vært 5 barn, så føler at jeg mangler en. Sykdom her gjorde at jeg ikke kunne få det siste barnet. Føler at sorgen blir bare tyngre og tyngre å bære....

Jeg har respekt for ditt ønske om et femte barn. Men hvis sorgen over å ikke få et femte barn blir tyngre og tyngre så tror jeg at du trenger hjelp for å takle følelsene dine slik at du kan fokusere på det du har og ikke på det du ikke har.

Skrevet

Jeg har respekt for ditt ønske om et femte barn. Men hvis sorgen over å ikke få et femte barn blir tyngre og tyngre så tror jeg at du trenger hjelp for å takle følelsene dine slik at du kan fokusere på det du har og ikke på det du ikke har.

Jeg er helt enig. Kommwr nok til å ta kontakt med fastlegen, men føler det litt tabu siden jeg allerede har 4 barn...

Skrevet

Jeg er helt enig. Kommwr nok til å ta kontakt med fastlegen, men føler det litt tabu siden jeg allerede har 4 barn...

Skrevet

Vi har i flere år prøv å bli gravide, men i sommer fant vi ut at mannen er steril. Ønsket om barn er svært høyt, men må innrømme at jeg blir svært frustrert og trist over at han ikke kan få biologiske barn.

Jeg begynner å trekke på årene, så ting haster litt for oss mtp min alder. Vi vurderer fosterbarn eller adopsjon. Kan hende prøverør blir ett alternativ, men det er ikke lett.

Jeg sliter med at mannen ikke kan få biologisk barn, men jeg ønsker så sårt å bli gravid.

Dette er nok ikke helt det du ønsker svar på, men det er sårt.

Anonymous poster hash: ac994...74f

Har dere vurdert sæddonor? Har et vennepar som har gjort det. Og nå skal de gjøre det en gang til.

Anonymous poster hash: 705fe...8cf

Skrevet

Det var overhode ikke dette jeg mente. Herlighet.

HI

Anonymous poster hash: 801a2...cec

Skrevet

Grådighet er ingen god kvalitet. Vær takknemlig for de du har. Skjønner ikke hvorfor du svarer i denne tråden i det hele tatt.

Skrevet

Du føler sorg over at fire (!!!!) barn ikke er nok? Og det våger du å skrive i en tråd til en som aldri kan få biologiske barn?

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 5a35d...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...