Gå til innhold

Oreokake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire jul med familie 3 timers kjøretur ca. Jeg spurte om jeg skulle ha med snacks, dessert eller noe. Kunna ta med litt snack og så spurte hun om jeg kunne lage Oreokake. Sa ja, selv om jeg følte det ble litt tungvint i forhold til lang reiseveg, og synes egentlig ikkje det passa med slik kake på julaften. Men kan den lages onsdagskvelden, evt. Torsdag og fraktes i bil fredag og så spises lørdagskveld?

Anonymous poster hash: d21a0...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville bakt den tidligst fredag.

Anonymous poster hash: 520db...452

Skrevet

Nei, ville bakt den tidligst fredag.Anonymous poster hash: 520db...452

Oj,så seint som fredag. Det blir vanskeligt. HI

Skrevet

Ta med ingrediensene og bak den der dere skal være. Du risikerer å ødelegge den ved å ha den varm 3 timer dagen før den skal serveres.

Anonymous poster hash: 2edd0...c03

Skrevet

Går det ann å si at det blir litt vanskeligt, og heller foreslå å ta med småkaker? HI

Skrevet

Kall med kjip, men frister ikkje å bruke hele kvelden lille julaften på å bake kake. HI

Skrevet

Jeg hadde svart at "den blir vanskelig å frakte, men jeg tar gjerne med kransekake, konfekt, Sara bernhardt" eller noe annet du kan ta med

Skrevet

Det tar da virkelig ikke lang tid å lage oreokake det er jo så enkelt.

Anonymous poster hash: 75f05...bbc

Skrevet

Det tar da virkelig ikke lang tid å lage oreokake det er jo så enkelt.

Anonymous poster hash: 75f05...bbc

Enig i det, men oreokake frister ikke på julaften heller da 😉 etter dessert er det is, kransekake, tørre kaker, konfekt osv som gjelder, ikke kaker

Skrevet

Enig i det, men oreokake frister ikke på julaften heller da etter dessert er det is, kransekake, tørre kaker, konfekt osv som gjelder, ikke kaker

Enig! HI

Skrevet

Heheheheehhehe...frister ikke å stå HELE lillejulaften å bake en stakkars oreokake? 

Primadonna på tur eller? 

Regner med du setter deg til dekka bord og mat på julaften som vertinna har stått hele julaften og laga? 

Uff, må være slitsomt å være så lat!

Anonymous poster hash: 8f995...526
Skrevet

Heheheheehhehe...frister ikke å stå HELE lillejulaften å bake en stakkars oreokake? 

Primadonna på tur eller? 

Regner med du setter deg til dekka bord og mat på julaften som vertinna har stått hele julaften og laga? 

Uff, må være slitsomt å være så lat!

Anonymous poster hash: 8f995...526

Må være slitsomt å være så teit

Anonymous poster hash: f77c7...466

Skrevet

Jeg ville bakt den når det passet for deg, frosset den og tatt den med frossen i bilen. Da tåler den reisen. Like god når den er tint.

Anonymous poster hash: 2f689...756

Skrevet

Er der du som hadde innlegget om at du og din familie ikke fikk feire med dine søsken og din far?

Anonymous poster hash: 2444a...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...