Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Under samvær hvor far må reise til barnets bosted, hvem dekker da kostnader når det gjelder reise og opphold ? Anonymous poster hash: 283a8...43a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Synes det er far som må dekker det selv. Hvorfor skal du betale for reise og oppholdet hans? Mulig jeg tar feil, men det er min mening ihvertfall. Anonymous poster hash: 0fe26...cad
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Som regel reiser jo barnet, da dekker man en vei hver. Når faren til sønnen min hadde samvær og kom her, så betalte han bensin men fikk sove i leiligheten min når han hadde samvær. Anonymous poster hash: 9bfa3...6f4
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Har far flyttet fra barnets bosted, eller har mor tatt med seg barnet og flyttet fra felles bosted? Eventuelt at mor og far aldri bodde sammen, eller andre variasjoner. Om far har flyttet vekk og i så måte er skyld i selv å måtte bo og betale for å bo under samvær synes jeg far skal ta den utgiften. Om det er mor som har flyttet vekk fra far synes jeg i det minste denne utgiften skal deles. Har man aldri bodd sammen eller i samme by så synes jeg det skal deles. Vær rause med hverandre. Anonymous poster hash: 678b9...164
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har flyttet med barnet, som dog er rett over 1 år...har ikke råd å betale for samvær 😳 Så hvordan løser jeg det da?? Anonymous poster hash: 283a8...43a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har flyttet med barnet, som dog er rett over 1 år...har ikke råd å betale for samvær 😳 Så hvordan løser jeg det da?? Anonymous poster hash: 283a8...43a Forlanger høyere bidrag Jobber mer Ber om vurdering av NAV Søker om dobbelt barnetrygd Anonymous poster hash: 3b1d7...6d8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 Det blir da far. Anonymous poster hash: c281e...c52
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #8 Skrevet 16. desember 2016 Jrg mener utgiftene bør deles på, spesielt dersom det er du som har flyttet langt unna. Jeg kjenner et par skilte foreldre der mor flyttet i overkant av én time unna, far har samvær annenhver helg og en dag i uka, og de deler på bensin og utgifter til bom. I mine øyne er det rett og rimelig. Anonymous poster hash: 11ee4...8ee
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Dette er det vel regler for? Hva vi mener spiller ingen rolle. Sjekk med Nav hvordan reglene er. Anonymous poster hash: 72270...67f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 Forlanger høyere bidrag Jobber mer Ber om vurdering av NAV Søker om dobbelt barnetrygd Anonymous poster hash: 3b1d7...6d8 Jeg får ingenting av nav enda, ikke utvidet barnetrygd, ikke bidrag, ikke os...ingenting, er ikke så lenge siden bruddet, å jeg kan ikke jobbe mer, jobber allerede 100%... Har søkt os og utvidet barnetrygd, men ikke ferdig behandlet enda, jeg har PR dags dato ALLE utgifter ang. Barnet... T.o.m barnehagen. Far betaler ingenting. Anonymous poster hash: 283a8...43a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #11 Skrevet 16. desember 2016 Utgifter for reise ved samvær skal (hjemlet hos nav) deles etter inntekt. Regn ut hvor mye mer inntekt han har enn deg i prosent og dere finner ut prosenten for reise og opphold der. Men jeg mener det er en post i selvangivelsen som heter "besøk i hjemmet" tror den omhandler foreldre som må reise for å se barna, men usikker på om den fortsatt eksisterer Anonymous poster hash: 8f97a...b5b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #12 Skrevet 16. desember 2016 Jeg får ingenting av nav enda, ikke utvidet barnetrygd, ikke bidrag, ikke os...ingenting, er ikke så lenge siden bruddet, å jeg kan ikke jobbe mer, jobber allerede 100%... Har søkt os og utvidet barnetrygd, men ikke ferdig behandlet enda, jeg har PR dags dato ALLE utgifter ang. Barnet... T.o.m barnehagen. Far betaler ingenting. Anonymous poster hash: 283a8...43a Hvis han ikke deltar i å forsørge barnet, skal da ikke du delta i å finansiere hans reiser?! Anonymous poster hash: 3b1d7...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå