Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Føler meg så sinnsykt oppfylt.. får ikke maten ned. Er ikke det tidlig å føle det sånn? Anonymous poster hash: 708cf...5af
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Nei. Anonymous poster hash: e233a...7d6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har ikke vært sulten siden uke 20. Kjenner jeg trenger mat når blodsukkeret synker. Spiser så en bit, og føler magen er full igjen. Anonymous poster hash: 1b6c9...509
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Har det sånn fra uke 3-4 til fødsel. Anonymous poster hash: 99160...12a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har ikke vært sulten siden uke 20. Kjenner jeg trenger mat når blodsukkeret synker. Spiser så en bit, og føler magen er full igjen. Anonymous poster hash: 1b6c9...509 Sånn har jeg det også. Er så ubehagelig Kullsyre kan jeg ihvertfall glemme Hi Anonymous poster hash: 708cf...5af
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Sånn har jeg det også. Er så ubehagelig Kullsyre kan jeg ihvertfall glemme Hi Anonymous poster hash: 708cf...5af Mitt problem er å holde på vekta. Jeg har nok å ta av. Men jeg blir så sliten. Jeg har foreløpig gått ned 5kg. Men det er jo jeg og babyen og vann og blod. Så min reelle vekt er nok lavere enn det. Babyen tar jo det den trenger. Men ubehagelig å vite at den lever på mitt fett stappfullt av miljøgifter. Anonymous poster hash: 1b6c9...509
Gjest Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 Innlegg slettet grunnet dobbelpost. Mod K. Taylor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå