Gå til innhold

Teit å bare gi ski til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og la barnet arve sko og staver? Vet ikke hvorfor, men føler jeg burde gitt ham hele pakka..

Anonymous poster hash: 550e8...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes ikke det. Hvor gammel er barnet?

Anonymous poster hash: eda5c...e67

Skrevet

Selvfølgelig er ikke det teit !!

Anonymous poster hash: 47c21...d2d

Skrevet

Det er jo ikke teit hvis det er det han trenger.

Anonymous poster hash: fcc5e...55d

Skrevet

Nei...du er teit

Anonymous poster hash: 184a5...f38

Skrevet

Jeg synes det til en viss grad er teit å gi ski i julegave.

I Norge er det ingen garanti for snø og kjedelig å få en gave som en risikerer å ikke få brukt noe særlig.

Anonymous poster hash: b1ca8...c02
Skrevet

Nei...du er teit

Anonymous poster hash: 184a5...f38

Unødvendig å svare sånn.

Takk for svar dere andre.

Han er 6 år. Har alt av skiutstyr og er veldig glad i ski. De han har er for små.

Skrevet

Unødvendig å svare sånn.

Takk for svar dere andre.

Han er 6 år. Har alt av skiutstyr og er veldig glad i ski. De han har er for små.Anonymous poster hash: 550e8...726

Men da er det fint at han kan arve, så kan dere bruker de resterende pengene til noe fornuftig. Barn vokser fort i den alderen og kanskje til neste år må dere kjøpe nye sko igjen eller ski....dette av egen erfaring.

Anonymous poster hash: eda5c...e67

Skrevet

Jeg synes det til en viss grad er teit å gi ski i julegave.I Norge er det ingen garanti for snø og kjedelig å få en gave som en risikerer å ikke få brukt noe særlig.  Anonymous poster hash: b1ca8...c02

Du vet det at Norge er et langt land med store klimavarianter i de ulike landsdelen?

Anonymous poster hash: ebecb...536

Skrevet

Det synes jeg er helt fint, Hi :)

Ingen vits å bruke penger på nye sko og staver når han har noen han kan arve. Han vil jo vokse fort ut av skoene likevel.

Jeg husker at jeg fikk det slik en gang som lita. Var ikke noe mindre stas med nye ski selv om skiskoene var arvet. Jeg syntes til og med det var litt stas å ha noe etter den jeg arvet dem av - det var et familiemedlem som var litt eldre enn meg og som jeg så veldig opp til.

Gutten din får noe han blir veldig glad for :)

Anonymous poster hash: 03def...7ca
Skrevet

Jeg synes det til en viss grad er teit å gi ski i julegave.

I Norge er det ingen garanti for snø og kjedelig å få en gave som en risikerer å ikke få brukt noe særlig.

Anonymous poster hash: b1ca8...c02

Æh... Folk er forskjellige. Hos oss er det masse skiutstyr under juletreet i år, og det er det nesten hvert år. Og det er ihvertfall noe som blir brukt mer enn de fleste ting vi hsr kjøpt i lekebutikker.

Nei, det er selvsagt ikke teit med ski til jul. Synes faktisk det er mye bedre å gi slikt i julegave enn å bare kjøpe utenom. Og hvis han har støvler og staver, er det jo nok å kjøpe ski. Men vær obs, ofte er pakker som inneholder ski og støvler billigere. Du kan evt gamble på en størrelse eller to større i skistøvler og bruke dem neste år om du klmmer over en pakke til en bra pris. Vi gjorde det en gang. Viste seg året etter at støvlene var i feil størrelse, men fikk faktisk byttet dem i sportsbutikken selv om de var kjøpt et år tidligere.

Anonymous poster hash: 84995...dd2

Skrevet

Skaff det andre brukt og pakk inn det også! Det er nytt for han og han blir garantert glad

Anonymous poster hash: 90a91...3ad

Skrevet

Min eldste på ti skulle få ski til jul.

Han kom selv og sa at han ikke følte det rettferdig at han får ski til jul ca annethvert år, mens søsknene bare arver hans avlagte ski, og får andre ting til jul. Jeg sa meg helt enig, så han får ski, men ikke i gave. (Samme poeng gjelder f.eks. sykler, skøyter osv)

Ser ingen problem med at noe eller alt utstyret er brukt. Men fikk meg en oppvekker på hvordan jeg skal tenke på jule- og bursdagsgaver til eldste fremover...

Anonymous poster hash: 83fab...fe9

Skrevet

Æh... Folk er forskjellige. Hos oss er det masse skiutstyr under juletreet i år, og det er det nesten hvert år. Og det er ihvertfall noe som blir brukt mer enn de fleste ting vi hsr kjøpt i lekebutikker.

Nei, det er selvsagt ikke teit med ski til jul. Synes faktisk det er mye bedre å gi slikt i julegave enn å bare kjøpe utenom. Og hvis han har støvler og staver, er det jo nok å kjøpe ski. Men vær obs, ofte er pakker som inneholder ski og støvler billigere. Du kan evt gamble på en størrelse eller to større i skistøvler og bruke dem neste år om du klmmer over en pakke til en bra pris. Vi gjorde det en gang. Viste seg året etter at støvlene var i feil størrelse, men fikk faktisk byttet dem i sportsbutikken selv om de var kjøpt et år tidligere.

Anonymous poster hash: 84995...dd2

Finner ikke skipakke-tilbud i år, jeg. Vet fu om noen?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...