Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Vi har men blir knapt brukt. Mannen vil vi skal ha den men jeg mener den bruker bare plass. Argument for og imot? Anonymous poster hash: e117c...9bd
Blomstogbier Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Nei Men noen ganger føler jeg vi kunne trengt det! Argumentene for er jo at det er lettvint fordi du kan sette barnet der når du skal pusse tennene etc. Argumentet mot må være at det tar plass og er stygt
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Vi hadde, men solgte den. Tok plass og ble knapt brukt. Trenger jeg å ha sønnen vår trygt plassert ett sted i noen minutter setter jeg ham i Tripp Trapp-stolen. Anonymous poster hash: 4ea9f...9ba
*Miss Marple* Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Har hatt til alle ungene og selv om den ikke ble brukt så mye til lek når de var rundt ett år, var den veldig god å ha. Noen ganger trenger man et trygg sted å putte ungen selv om det er til store protester. Og så var den veldig grei å samle lekene i.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Ja, til de to eldste. Fjernet den kjapt, og brukte heller reisesengen om jeg måtte sette de på et trygt sted noen minutter. Anonymous poster hash: b7846...ed2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Ja, men den blir ikke så mye brukt. Han er ikke så begeistret over å være i den. Men grei å ha når jeg skal vaske gulv. Bruker også å sette den midt på kjøkkengulvet når jeg skal lage middag eller bake for da er han der jeg er og får komme litt opp fra gulvet, samt at han har noe å tusle med oppi den. Blir nok brukt et par mnd til tenker jeg, da blir den nok solgt. Har hatt en til de to eldste også. Var egentlig ikke tenkt å ha til førstemann, men så arvet vi en, men han hatet å være i den, så den ble omtrent ikke brukt. Til nr 2 tenkte vi den ville være grei å ha for å være litt beskyttet fra storebror, men han klatret likeså godt oppi han, så da var vi like langt egentlig. Ble derfor ikke så mye brukt da heller. Anonymous poster hash: 2759e...ac9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 Nei aldri hatt og aldri savnet. Holdt med trapegrind og noen barnesikringer her og det. Ellers kan de bevege seg fritt rundt. Anonymous poster hash: b1fa0...eb4
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #8 Skrevet 16. desember 2016 For øyeblikket er den fullstappa av leker... Ble brukt litt i starten for at storesøster ikke skulle ta livet av babyen mens jeg var på do, men så lærte hun seg å åpne grinda Hadde akkurat tenkt tanken om å rydde den bort, men så har ettåringen blitt en reser på å klatre. Bare jeg snur meg, så sitter han på kjøkkenbenken, i vinduskarmen, er på vei opp bokhylla... Så den skal få stå litt til, greit å vite at han er trygg mens jeg må ut å pakke i bilen/måke snø av bilen/går ut med søpla/går på do. Anonymous poster hash: dfdf1...f24
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Vi lurte på å sette juletreet oppi lekegrinda 😂 Anonymous poster hash: e117c...9bd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 Brukte den som lekeoppsamler. Da sønnen vår var ett år klatret han elegant ut av den. Anonymous poster hash: 52a58...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå