Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #1 Skrevet 16. desember 2016 Jeg har en venninne. Vi har barn i samme alder. Vi var mye sammen før men de siste årene har hun det visst mye travlere enn alle andre. Vi har alltid pleid å gi gave til hverandre og barna. I forfjor foreslå jeg at vi ikke ga til barna da de er blitt den alderen at de ikke er sammen mer...og de får så masse likevel. Hun var helt enig. Men vi skulle gi til hverandre. Så langt så bra. Jeg levere min gave lille julaften. Vi bor 5 minutter fra hverandre. Jeg fikk min gave i mars. Badesalt. Vi har ikke badekar. I fjor snakket vi sammen før jul og dette med gaver kom opp. Hun holdt fast på at vi måtte gi til hverandre for det var så kjekt for oss voksne også og få. Helt greit. Jeg leverte igjen min gave lille julaften. Hun var ikke hjemme så mannen tok i mot og god jul og hei hvor det går. Jeg fikk ingenting. Heller ikke takk for gaven etterpå. Derfor tenker jeg ikke gidder i år. Nei - før noen hyler om at man gir ikke for å få selv...enig i det men her vet jeg ikke om det blir satt pris på engang når dette er måten det blir på. Hva syns dere? Anonymous poster hash: daa30...a67
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #2 Skrevet 16. desember 2016 Hadde virkelig droppet ja 😏 Anonymous poster hash: 85470...108
It's all about me Skrevet 16. desember 2016 #3 Skrevet 16. desember 2016 Jeg hadde kjøpt en gave som jeg også kunne tenke meg selv. Hvis hun selv dukker opp før jul for å levere gave hadde jeg gitt henne denne. Hvis hun ikke viser seg hadde jeg da beholdt den selv. Hadde ialfall ikke gjort noe innsats for at hun skulle få den.
Snøfnugget Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Jeg hadde kjøpt en gave som jeg også kunne tenke meg selv. Hvis hun selv dukker opp før jul for å levere gave hadde jeg gitt henne denne. Hvis hun ikke viser seg hadde jeg da beholdt den selv. Hadde ialfall ikke gjort noe innsats for at hun skulle få den. Hadde jeg gjort og
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Hadde jeg gjort og Jeg også :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Takk for forslag. Tror jeg kjøper en fin liten ting som jeg ønsker meg. Så blir det iallefall noe til meg om hun ikke dukker opp :-) HI Anonymous poster hash: daa30...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå