Gå til innhold

Sy om bunad til 17.mai


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør jeg levere den inn? De siste mnd er det vel kaos med alle som skal ha bunad til konfirmasjonen. Jeg trenger ganske store endringer, må bl.a kanskje ha nytt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst i går...

 

Anonymous poster hash: bfc9b...732

Skrevet

Jeg snakket med de i mars i år, på husfliden altså, og da hadde de ventelister og kunne på ingen måte bli ferdig før 17.mai.



Anonymous poster hash: 28533...658
Skrevet

Forlengst. Litt avhengig av hvor du bor, selvsagt.

Skrevet

Ok, 2.januar da altså 😉

 

Anonymous poster hash: fc7e6...071

Skrevet

Helst 18. mai 2016. Er du heldig, så går det likevel bra hvis du leverer inn 2. januar -17.

 

Anonymous poster hash: 910cd...c66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...