Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #26 Skrevet 16. desember 2016 Tårene rant her,for en vakker tanke💕Klart du gir lastebilen💕 Anonymous poster hash: 03970...6bf
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #27 Skrevet 16. desember 2016 En som står meg nær har mistet barnet sitt. Jeg er helt sønderknust. Jeg har laget en liten blomsteroppsats til begravelsen. Jeg har hvitlakkert en liten plastlastebil og på lasteplanet har jeg puttet masse røde roser. Synes selv at den er smakfull og fin. Nå fikk jeg derimot kalde føtter og tenker kanskje det er upassende. Tror kanskje jeg bare kjøper noen roser. Barnet elsket lastebiler og jeg hadde han i tankene da jeg laget den. Hva tror dere, er dette noe som ikke passer seg? Får meg ikke til å spørre foreldrene i denne vanskelige tiden selvom jeg står moren nær. Anonymous poster hash: d61d9...c45 Tårene presset seg på her også, og jeg er ikke lettrørt engang! Anonymous poster hash: 4ef64...9d6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #28 Skrevet 16. desember 2016 Tårer her også. Så utrolig omsorgsfullt av deg å lage den lastebilen med roser, Hi. Du viser at du virkelig har sett barnet, det er det mye kjærlighet i! Mine tanker går til deg og ikke minst de som mistet gutten sin <3 Anonymous poster hash: f8015...c9e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #29 Skrevet 16. desember 2016 Synes det høres flott ut. ❤️ Anonymous poster hash: ee6e5...8e1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #30 Skrevet 16. desember 2016 Det var en vakker begravelse. Den lille bilen fikk stå på kista. Glad jeg våget å gi den, mammaen ble veldig rørt da hun så den men sa at en lastebil var typisk X (barnets navn) HI Anonymous poster hash: d61d9...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå