Gå til innhold

Komplimenter med et lite stikk på slutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du høres ut som min far. Kan aldri si noen hyggelige ting uten litt kritikk/drittslenging på slutten. Resultatet er at ingen orker å være rundt han, selv ikke hans egne barnebarn. Så får han tenke på om det har vært verdt det når han sitter der gammel og ensom.

Anonymous poster hash: 3406f...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det mange her inne som gjør akkurat det samme. Det gjenspeiler seg jo i de ufattelig slemme kommentarene mange slenger ut mot fremmede på Internett.

Anonymous poster hash: ba692...970
Skrevet

Det du beskriver er jo ikke små stikk, men utrolig uhøflige kommentarer.

Liker du å være ubehagelig?

Skrevet

Selvsagt er det mange her inne som gjør akkurat det samme. Det gjenspeiler seg jo i de ufattelig slemme kommentarene mange slenger ut mot fremmede på Internett.

Syns du de kommentarene kommer i følge med en kompliment først? Det har jeg til gode å se, altså.

Anonymous poster hash: 766ba...fa1

Skrevet

Syns du de kommentarene kommer i følge med en kompliment først? Det har jeg til gode å se, altså.

Nei, men de tør vel ikke si til like rett ut i virkeligheten. Tøff bak skjermen, vet du! Pingle i virkeligheten.

Må pakke inn ondskapen i "komplimenter" ;) Det sier seg selv! 

Skrevet

Nei, men de tør vel ikke si til like rett ut i virkeligheten. Tøff bak skjermen, vet du! Pingle i virkeligheten.

Må pakke inn ondskapen i "komplimenter" ;) Det sier seg selv!

Ah, sånn ja. Når de skriver på nett dropper de skrytet og går rett på morderisk kritikk...

Seriøst tror jeg folk som alltid vanner ut noe bra med noe dårlig ikke har det bra selv.

Skrevet

Liker du dette da, hi? Vil du være sånn? Får det deg til å føle deg bedre?

Skrevet

Bare et spørsmål.

Tåler du at folk svarer med samme mynt tilbake?

Jeg kjenner en slik og hun tåler ikke slike svar i retur.

Feks kom hun med en kommentar om en venninnes nyfødte. Hun sa at hun hadde nydelig hår men at hun håpet nesa tilpasset seg ansiktet.

Da svarte jeg på vegne av venninna, det gikk jo ikke så bra med ørene til sønnen din så la oss håpe hun er mer heldig enn deg.

Hun snakket ikke til meg på lang tid og sa til andre jeg hadde kritisert sønnens utseende.

Nå sa jeg ikke dette foran sønnen hennes så jeg synes kommentaren var innafor.

Hvordan hadde du reagert om jeg hadde sagt noe slik til deg?

Tåler du det?

Anonymous poster hash: 39960...c76

Skrevet

Bare et spørsmål.

Feks kom hun med en kommentar om en venninnes nyfødte. Hun sa at hun hadde nydelig hår men at hun håpet nesa tilpasset seg ansiktet.

Da svarte jeg på vegne av venninna, det gikk jo ikke så bra med ørene til sønnen din så la oss håpe hun er mer heldig enn deg.

Hun snakket ikke til meg på lang tid og sa til andre jeg hadde kritisert sønnens utseende.

Tåler du det?

Nå lo jeg faktisk høyt!

Snakker om å være BÅDE frekk og hårsår - veldig dårlig kombo!

Skrevet

Du må være veldig usikker på deg selv og har et stort behov for å rakke ned på andre for å hevde deg selv. Tenker jeg. Hadde ikke orket å være venner med deg.

Anonymous poster hash: b812a...b0f

Skrevet

Kjenner en som er som deg HI. Og vedkommende klikker i vinkel når vi svarer tilbake på samme måte og fryser oss ut i evigheter. Vel tøff luck, vedkommende sitter venneløs i dag.

Anonymous poster hash: 16332...cfc

Skrevet

😂

Det er den mest selvdestruktive oppførselen jeg har hørt om.

Stakkars deg! Du må ha store personlige problemer, søk hjelp.

Skrevet

Har heldigvis ikke vært utsatt for sånne som deg, men hadde en venninne som alltid svarte med et stikk når jeg ga henne et kompliment. Meget spesielt. For eksempel:

Jeg: "Så brun og fin du er"

Hun: "Ja, du er så bleik" 

Jeg var virkelig det den gangen, så var ikke ment ironisk. Hun var misunnelig på alle vennene sine og ble sur når det gikk bra for andre. Veldig lite sjarmerende. Vi er ikke venner nå lenger for å si det sånn ;)

Anonymous poster hash: a4da9...bca
Skrevet

Bare et spørsmål.

Tåler du det?

Haha, det var tilpass for henne :D

Anonymous poster hash: 22293...e82

Skrevet

Nå lo jeg faktisk høyt!

Snakker om å være BÅDE frekk og hårsår - veldig dårlig kombo!

Heldige er de munnrappe ;). Tenk så frustrerende å få en slik patetisk kommentar og først ti minutter etterpå komme på at det var DET du skulle ha svart!

Skrevet

Hele poenget med komplementet forsvinner jo når du kommer med slike stikk, da er det jo mer en måte å hakke ned på folk på.

Slike frekke vesen som deg, irriterer meg grønn og er personer jeg holder meg langt unna. 

Anonymous poster hash: e9330...206
Skrevet

Jeg gir ofte komplimenter, men alltid med en ufin avslutning.

Type:

- Så flott jakke du har på deg.

- Ååå, tusen takk

- Ja, mamma brukte akkurat makan for noen år siden.

- Å se på deg, gått ned noen kilo?

- Ja, jeg har faktisk det

- Så bra, det trengte du virkelig.

- Gratulerer med ny jobb

- Tusen takk

- Gammel arbeidsgiver er vel godt fornøyd med det.

- Så søt nye babyen din er

- Tusen takk

- Dere må være superhappy over at han ikke ligner på storebror.

Flere som meg??Anonymous poster hash: 02530...ef7

Høres veldig veldig merkelig ut, frekk som f...! Tilfredsstiller det deg? Håper ikke du har barn som tar etter deg,mobbing er det du driver med!

Anonymous poster hash: 3e9fe...963

Skrevet

Tull og vas innlegg.

Skrevet

Hahaha. Første gang eg har tenkt dette altså (naiv), men dette MÅ jo være tull. :D

Skrevet

Vil ikke akkurat kalle det kompliment med stikk på slutten. Det er mer gjennomtenkt spydig.

Anonymous poster hash: 32d10...f37

Skrevet

Finnes en diagnose for slike som HI

Anonymous poster hash: f2469...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...