Gå til innhold

Ang. Gave til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gi noen puslespill og litt spesiell sjokolade til avdelingen til dattera mi i barnehagen.

Det jeg lurer på er :

Skal jeg involvere dattera mi på 4 ? Jeg vet ho syns det er stas og vil pakke inn osv.men hvis vi gir det sammen, kommer ho til å "skryte" av at det er fra oss?

Hvordan gjør dere det? Gir jeg det bare i det skjulte ?

Anonymous poster hash: eb8d0...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lar jo bare barnet gi gaven. Det har alltid vi gjort. Blir jenta de bedre likt også ! Funker å smiske

Anonymous poster hash: 11552...c9a

Skrevet

Du lar jo bare barnet gi gaven. Det har alltid vi gjort. Blir jenta de bedre likt også ! Funker å smiske

Anonymous poster hash: 11552...c9a

Altså. Mener du det ironisk? Humoristisk?

Skrevet

Jeg lar sønnen min gi gaven å han syns det er stor stas.

Han går helt sikkert å skryter av at den har VI kjøpt men hva så?

Sånn er bare barn å lar ikke vær å innkludere sønnen min i gavekjøpet bare pga det.

Dessuten skriver jeg jo at gaven er fra sønnen min ikke fra meg,så helt naturlig at småen gir gaven.

Anonymous poster hash: 63247...44f

Skrevet

Altså. Mener du det ironisk? Humoristisk?Anonymous poster hash: eb8d0...5d4

Det er sant som hun sier, smiger funker som fjell.

Anonymous poster hash: 7524d...d06

Skrevet

Så da er det å smiskr når du gir julegaver til venner også da eller

Jeg kjøper julegaver til de jeg setter pris på,å jeg setter veldig stor pris på de som passer så godt på sønnen min hver dag og ser hans behov.

Så det er en selvfølge å kjøpe julegave til barnehagen på lik linje med venner eller naboer jeg setter pris på.

Skrevet

Jeg lar sønnen min gi gaven å han syns det er stor stas.

Han går helt sikkert å skryter av at den har VI kjøpt men hva så?

Sånn er bare barn å lar ikke vær å innkludere sønnen min i gavekjøpet bare pga det.

Dessuten skriver jeg jo at gaven er fra sønnen min ikke fra meg,så helt naturlig at småen gir gaven.

Takk for svar 😊 slitsomt å hele tiden være redd for tråkke noen på tærne. Da skal ho få lov til å gi gaven selv

Skrevet

Sønnen min er foresten 5 år.

Skrevet

Så da er det å smiskr når du gir julegaver til venner også da eller

Jeg kjøper julegaver til de jeg setter pris på,å jeg setter veldig stor pris på de som passer så godt på sønnen min hver dag og ser hans behov.

Så det er en selvfølge å kjøpe julegave til barnehagen på lik linje med venner eller naboer jeg setter pris på.

HI her. Jeg skal gi gave til barnehagen 😊men jeg lurte litt på om det blir teit at datteren min vet om det.Det er ikke sikkert det er så mange andre som gir noe. Jeg vet ikke om ho kan gaule ut at det puslespillet er fra oss, mens ho sitter og pusler sammen med de andre.Men det gjør nok ikke så mye det heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...