Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Jeg har lyst til å gi noen puslespill og litt spesiell sjokolade til avdelingen til dattera mi i barnehagen. Det jeg lurer på er : Skal jeg involvere dattera mi på 4 ? Jeg vet ho syns det er stas og vil pakke inn osv.men hvis vi gir det sammen, kommer ho til å "skryte" av at det er fra oss? Hvordan gjør dere det? Gir jeg det bare i det skjulte ? Anonymous poster hash: eb8d0...5d4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Du lar jo bare barnet gi gaven. Det har alltid vi gjort. Blir jenta de bedre likt også ! Funker å smiske Anonymous poster hash: 11552...c9a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Du lar jo bare barnet gi gaven. Det har alltid vi gjort. Blir jenta de bedre likt også ! Funker å smiske Anonymous poster hash: 11552...c9a Altså. Mener du det ironisk? Humoristisk? Anonymous poster hash: eb8d0...5d4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Jeg lar sønnen min gi gaven å han syns det er stor stas. Han går helt sikkert å skryter av at den har VI kjøpt men hva så? Sånn er bare barn å lar ikke vær å innkludere sønnen min i gavekjøpet bare pga det. Dessuten skriver jeg jo at gaven er fra sønnen min ikke fra meg,så helt naturlig at småen gir gaven. Anonymous poster hash: 63247...44f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Altså. Mener du det ironisk? Humoristisk?Anonymous poster hash: eb8d0...5d4 Det er sant som hun sier, smiger funker som fjell. Anonymous poster hash: 7524d...d06
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Så da er det å smiskr når du gir julegaver til venner også da eller Jeg kjøper julegaver til de jeg setter pris på,å jeg setter veldig stor pris på de som passer så godt på sønnen min hver dag og ser hans behov. Så det er en selvfølge å kjøpe julegave til barnehagen på lik linje med venner eller naboer jeg setter pris på. Anonymous poster hash: 63247...44f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Jeg lar sønnen min gi gaven å han syns det er stor stas. Han går helt sikkert å skryter av at den har VI kjøpt men hva så? Sånn er bare barn å lar ikke vær å innkludere sønnen min i gavekjøpet bare pga det. Dessuten skriver jeg jo at gaven er fra sønnen min ikke fra meg,så helt naturlig at småen gir gaven. Anonymous poster hash: 63247...44f Takk for svar 😊 slitsomt å hele tiden være redd for tråkke noen på tærne. Da skal ho få lov til å gi gaven selv Anonymous poster hash: eb8d0...5d4
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Sønnen min er foresten 5 år. Anonymous poster hash: 63247...44f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Så da er det å smiskr når du gir julegaver til venner også da eller Jeg kjøper julegaver til de jeg setter pris på,å jeg setter veldig stor pris på de som passer så godt på sønnen min hver dag og ser hans behov. Så det er en selvfølge å kjøpe julegave til barnehagen på lik linje med venner eller naboer jeg setter pris på. Anonymous poster hash: 63247...44f HI her. Jeg skal gi gave til barnehagen 😊men jeg lurte litt på om det blir teit at datteren min vet om det.Det er ikke sikkert det er så mange andre som gir noe. Jeg vet ikke om ho kan gaule ut at det puslespillet er fra oss, mens ho sitter og pusler sammen med de andre.Men det gjør nok ikke så mye det heller Anonymous poster hash: eb8d0...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå