Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Jeg følges litt ekstra godt opp og går på kontroll en gang i uken. Bt mitt har svingt mye og jeg går på blodtrykksmedisin. Har gått med døgnmåling og vet det svinger mye. Undertrykket svinger fra 60-106. Nå har jeg plutselig lagt på meg 4 kg og jeg har ikke rikket vekten de siste ukene. Urinprøve hadde utslag på blod og leukocytter. +2. Bt var litt varierende. Målte på begge sider. Kom fram til 134/85 til slutt. Er 36 uker på vei. Noen andre som har økt vekten så mye plutselig? Anonymous poster hash: fd6f8...69b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Håper du har begynt på Selexzid God bedring Anonymous poster hash: 7cd4a...e7c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Håper du har begynt på Selexzid God bedring Anonymous poster hash: 7cd4a...e7c Nei det har jeg ikke hørt om. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: fd6f8...69b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Håper du har begynt på Selexzid God bedring Anonymous poster hash: 7cd4a...e7c Nei det har jeg ikke hørt om. Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: fd6f8...69b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Håper du har begynt på Selexzid God bedring Anonymous poster hash: 7cd4a...e7c Har du helsefaglig bakgrunn? Hvorfor spør du om h.i har begynt på antibiotika for uvi når hun ikke har utslag på nitritt? Regner med legen hadde gitt AB hvis han/hun hadde ment hun trengte det. Jeg tenker ikke at utslag på blod og leukocytter trenger bety uvi, men jeg er heller ikke lege. H.i du må ta kontakt med legen så de får gjøre en vurdering av deg. Anonymous poster hash: c46d9...6af
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Oi! Det var mye!? Med mindre du har spist veeeldig mye siste uka så ligger det an til at kroppen har samlet vann? Jeg troe jeg hadde ringt noen (lege/jordmor) i morgen for å høre om det er ok med slik vektøkning på så kort tid, eller om det skal sjekkes mot noe. Jeg sleit med høyt blodtrykk på slutten av min graviditet, og da mener jeg å huske de var opptatt av om jeg plutselig la på meg mye. Lykke til ☺ Anonymous poster hash: 5623e...c28
Kyllingbein Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Leukocytter og blod er også indikasjoner på urinveisinfeksjon, bare ikke samme type bakterier som ved nitritt. Urinprøven bør sendes til dyrkning, og det kan godt hende hun trenger antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Neida jeg har ikke spist på meg fire kg på syv dager. Spiser som normalt. Urinen er sendt på dyrking. Så får svar på det i morgen. Ny kontroll i neste uke igjen. Ble bare skremt av den plutselig vektøkningen. Hi Anonymous poster hash: fd6f8...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå