Gjest He1984 Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 (endret) Ringe en herlig mann for meg, jeg har vært så lenge betatt. Kanskje du kan hjelpe meg med hvem du skal hilse fra, så han får en god julenøtt å knekke for å vite at det er fra Akkuat meg. Endret 15. desember 2016 av He1984
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Håper den mannen i så fall har sansen for det. Om en mann hadde tatt kontakt med meg via en annen og så skulle det bli opp til meg å gjette hvem det egentlig var fra, da hadde jeg ikke vært interessert. Ta kontakt med ham direkte, Hi Anonymous poster hash: a87f6...395
Gjest He1984 Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Jaaaa!! Som at du har gjort det for en annen eller vil gjøre det? Eller bare tuller?
Gjest He1984 Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Håper den mannen i så fall har sansen for det. Om en mann hadde tatt kontakt med meg via en annen og så skulle det bli opp til meg å gjette hvem det egentlig var fra, da hadde jeg ikke vært interessert. Ta kontakt med ham direkte, Hi Anonymous poster hash: a87f6...395 Jeg hører deg. Hva om du fikk navnet på personen som er betatt?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Jeg hører deg. Hva om du fikk navnet på personen som er betatt? For meg ville det blitt det samme. Jeg føler det blir litt sånn barneskoleopplegg. Jeg tenker at det er ganske enkelt. Er det en person jeg håper det kan bli et varig forhold med, da må vi være på bølgelengde, og kunne snakke med hverandre. Om jeg ikke tør ta kontakt med mannen da lurer jeg på hvorfor jeg ikke tør det. Som regel ender jeg på at jeg er redd for å bli avvist. Men man har jo ikke noe å tape. Går man rundt og ikke tør ta kontakt har man ingen sjanse, om man da tar kontakt og får nei har man ikke tapt noe annet enn at man må bruke tid til å komme over en som likevel ikke var den rette. Men det synes jeg er enklere enn å ha slike spill gående, noen liker meg, jeg vet ikke hvem, jeg liker en, men tør ikke si hvem jeg er, hva om han ikke liker meg, hva om han sier nei, hva om han sier ja.... Da går det bort masse energi på å tenke, drømme og håpe. Men - dette er bare hva jeg tenker og føler rundt dette. Det betyr ikke at det er det riktige for alle andre. Jeg vet bare at jeg har mye mer sansen for en person som tør si rett ut at han liker meg enn en som går rundt grauten og liksom aldri tør innrømme det. Gjør det som føles mest riktig for deg - lykke til uansett Anonymous poster hash: a87f6...395
Gjest He1984 Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 For meg ville det blitt det samme. Jeg føler det blir litt sånn barneskoleopplegg. Jeg tenker at det er ganske enkelt. Er det en person jeg håper det kan bli et varig forhold med, da må vi være på bølgelengde, og kunne snakke med hverandre. Om jeg ikke tør ta kontakt med mannen da lurer jeg på hvorfor jeg ikke tør det.Som regel ender jeg på at jeg er redd for å bli avvist. Men man har jo ikke noe å tape. Går man rundt og ikke tør ta kontakt har man ingen sjanse, om man da tar kontakt og får nei har man ikke tapt noe annet enn at man må bruke tid til å komme over en som likevel ikke var den rette. Men det synes jeg er enklere enn å ha slike spill gående, noen liker meg, jeg vet ikke hvem, jeg liker en, men tør ikke si hvem jeg er, hva om han ikke liker meg, hva om han sier nei, hva om han sier ja.... Da går det bort masse energi på å tenke, drømme og håpe. Men - dette er bare hva jeg tenker og føler rundt dette. Det betyr ikke at det er det riktige for alle andre.Jeg vet bare at jeg har mye mer sansen for en person som tør si rett ut at han liker meg enn en som går rundt grauten og liksom aldri tør innrømme det. Gjør det som føles mest riktig for deg - lykke til uansett Anonymous poster hash: a87f6...395 Ja, blir nok for barnslig, men tenk om det kunne gå slik at han synes det var hyggelig. Da han er fullt klar over det, at jeg liker han når jeg møter på han og smiler og blir helt rar.
Evablaum Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Som at du har gjort det for en annen eller vil gjøre det? Eller bare tuller? Bare tuller
Gjest He1984 Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Bare tuller Du var kjempemorsom da du sa ja, jeg har ikke ledd meg så ihjel på lenge.
Evablaum Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 Du var kjempemorsom da du sa ja, jeg har ikke ledd meg så ihjel på lenge. Fint
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #11 Skrevet 16. desember 2016 Ringe en herlig mann for meg, jeg har vært så lenge betatt. Kanskje du kan hjelpe meg med hvem du skal hilse fra, så han får en god julenøtt å knekke for å vite at det er fra Akkuat meg. Jeg skjønner ikke hva du spør om Anonymous poster hash: 6737b...646
Gjest He1984 Skrevet 16. desember 2016 #12 Skrevet 16. desember 2016 Jeg skjønner ikke hva du spør omAnonymous poster hash: 6737b...646 Alltid en som ikke forstår, veldig rart må jeg si. Alltid i mine innlegg, hva r meningen med det?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2016 #13 Skrevet 16. desember 2016 Alltid en som ikke forstår, veldig rart må jeg si. Alltid i mine innlegg, hva r meningen med det? Dårlig skriftlig fremstillings evne. Anonymous poster hash: 636cf...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå