Populært innlegg Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 Populært innlegg #1 Skrevet 15. desember 2016 Jeg er i en attføringsbedrift på et sted med mange andre i forskjellige aldere. Det er bla. en gutt der på 19 år som jeg har snakket mye med. Han er voksen for alderen og vi har interessante samtaler. For et par dager siden snakket jeg med han og spurte hva han skulle på julaften. Det viste seg at han blir sittende alene på hybelen sin. Faren bor i Thailand og moren er alkoholiker. Dette er en hyggelig ung mann. Jeg så jo at han ikke syntes det var noe særlig å snakke om så fant et annet tema. Jeg spurte mannen i går om vi kan invitere denne 19 åringen hjem til oss på julaften. Er jo bare oss to og 12 åringen her på julaften. Etter litt diskusjoner sa mannen ja. Når jeg i dag tok 19 åringen til siden og inviterte han hjem til oss ble han så glad at han begynte å gråte. Arbeidslederen vår kom ilende til når han så at han gråt og jeg forsøkte å trøste. Satt en stund på kontoret til arb.lederen og snakket alle tre. Gutten lurte veldig på hvordan vi feirer jul. Jeg fortalte og inviterte han til å komme lillejulaften rett etter at vi er ferdig på jobb og bli til ut i romjula. Vi har plass så det går helt fint. Etterpå fortalte arbeidslederen at denne gutten har slitt mye med familieforholdene og at han har hatt vondt av han lenge. Han skulle ordne med julegaver til han han også. Gutten var litt engstelig for dette med at han ikke hadde pentøy. Nå i ettermiddag fant eldste sønnen min frem noe pentøy han har vokst fra pga trening. Han hadde også mye annet liggende som han ikke passer lengre som han mente 19 åringen kunne få. Ringte 19 åringen i sted og spurte om han var interessert i å overta en del pent brukt tøy. Det var han. Avtalte at han i helgen kommer hit og ser på det og hilser på resten av familien. Han sa han gleder seg til å feire jul i år. Det har han vist ikke gjort siden før bestemoren døde når han gikk på ungdomsskolen. Før jeg spurte mannen min om vi kunne invitere gutten var jeg usikker på om det var riktig, om jeg kom til å gjøre en feil. Nå er jeg sikker på at jeg har gjort det riktige. Kjenner at jeg gledet meg skikkelig til å kunne glede denne gutten med en skikkelig julefeiring. Anonymous poster hash: 4c98d...1f2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Godt det finnes mennesker som deg ❤️ Anonymous poster hash: 3fb71...57a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Nå ble jeg rørt Du er et ordentlig medmenneske Anonymous poster hash: c299f...9b4
Love my kidz Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Flott gjort, du er snill og omtenksom, ønsker dere alle god jul 😃
Nullstress;) Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Fantastisk gjort av dere ❤ Bare tenk på gleden dere gir denne stakkars gutten ❤
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Engler finnes i noen mennesker 😘 Anonymous poster hash: 50f6f...ecc
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Kos dere! Så fint gjort. Du har fått en venn for livet nå...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Så fantastisk Jeg har vært i den 19-åringens situasjon, og det du gjør nå betyr så uendelig mye! Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt. De som gjorde det samme for meg var nok indirekte med på å sørge for at jeg ikke mistet håpet og selvfølelsen helt. Du har helt klart gjort det riktige! Så snilt at din eldste sønn også ønsket å stille opp med klær til 19-åringen. Det å føle seg sett, det å føle at noen bryr seg på den måten dere gjør nå, det kan snu et helt liv. Det kan du fortelle mannen din også Nå triller tårene her, du brakte frem mange minner hos meg Jeg hadde en fantastisk jul sammen med den familien som gjorde det for meg, og vi holdt litt kontak i mange år etterpå. Jeg håper dere får en god og koselig jul sammen med 19-åringen Klem til deg som har et stort og godt hjerte <3 Anonymous poster hash: 03df0...cee
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Kjempekoselig! Håper han (og dere) får en fin jul. Anonymous poster hash: f4dee...401
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 Så fint gjort❤️ Og det føles så godt å kunne glede andre som trenger det ❤️ Ønsker dere alle en riktig god jul 😊🎁🎄 Anonymous poster hash: 1f531...8df
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Digger deg🌹 Anonymous poster hash: 01d2e...352
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 Så utrolig fint gjort av deg og familien. Ønsker dere alle en riktig god og herlig jul. Anonymous poster hash: ee32d...f97
*Miss Marple* Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 For en fin historie 💕 så godt det finnes mennesker som dere.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 Tommel opp! Hadde ikke nølt med å gjøre det samme. Jobber på vgs, og har det kjempeartig med elevene, selv om jeg er en del eldre 😊 Anonymous poster hash: c088b...954
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 Nydelig gjort og jeg håper dere får en fin jul alle sammen. Anonymous poster hash: 55344...a21
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Så godt å høre - ha en riktig fin julehøytid sammen! Det er nok utrolig viktig for ham. Og det blir en fin ting for dere alle, tenker jeg. Vi har gjort noe tilsvarende en gang og jeg er fremdeles så glad for at det ble sånn, at jeg kom over engstelsen for å invadere ham med invitasjon og faktisk bare gjorde det. Det ble en fin kveld for alle. Anonymous poster hash: 1a125...181
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #18 Skrevet 15. desember 2016 Utrolig flott av dere! Han får nok en super jul Anonymous poster hash: fa761...16d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #19 Skrevet 15. desember 2016 Gode, GODE deg! Og gode sønnen din. Måtte dere alle få en fin og fredfull julehøytid ❤️ Anonymous poster hash: 97816...11b
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 Du beriker kloden vår❤️
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #21 Skrevet 15. desember 2016 Så fantastisk flott gjort! Dette kommer aldri denne gutten til å glemme ❤️ Anonymous poster hash: 41847...5a2
Miss Chocolate Skrevet 15. desember 2016 #22 Skrevet 15. desember 2016 😍😍❤️❤️ fantastisk! Ønsker dere en ekstra god jul!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #23 Skrevet 15. desember 2016 God Jul til deg og dine! Jeg tenker sånt som dette er veien å gå, å begynne i det nære. Det er vel og bra å være "Plan Fadder", men det koster så lite, koster bare penger. Å være generøs og medmenneske som du er nå. Det kreves noe av deg, det koster, men det er også mer givende. Anonymous poster hash: 3a4ae...53a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #24 Skrevet 15. desember 2016 Er overbevist om at dere kommer til å få en fantastisk fin jul 🎄 Gode mennesker er dere ❤️ Anonymous poster hash: 78a47...e70
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #25 Skrevet 15. desember 2016 Du er et unikum HI. Du gir meg tilbake troen på menneskeheten. Ord blir egentlig fattige, så rørt er jeg. Anonymous poster hash: 6d553...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå