Gå til innhold

Dere som er aleneforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har barna kontakt med den ene foreldren?

Hvor gamle er barna?

Delta samværsforeldren mye av barneoppdragelse?

Er den personen med å støtte dere med tanke på barnet?

Far til barna her er ikke med på noen ting. Ikke er han med å støtte økonomisk, er ikke med på oppdragelse, vil bare koser med barna og det er koselig det, men gidder ikke ta noen ansvar. Er det riktig?

Anonymous poster hash: d2fbd...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Far til barna her er ikke med på noen ting. Ikke er han med å støtte økonomisk, er ikke med på oppdragelse, vil bare koser med barna og det er koselig det, men gidder ikke ta noen ansvar. Er det riktig?

Nei, det vet du vel selv?

Krev bidrag.

Anonymous poster hash: 7a72d...a53

Skrevet

Nei, det vet du vel selv?

Krev bidrag.Anonymous poster hash: 7a72d...a53

Jeg får forskuddsbidrag, dobbel barnetrygd og det er det. Det er ikke økonomien som irriterer meg mest, men holdningen til far generelt. Han vil bestemme hvor jeg tar med barna på ferie og hvem de er med, men oppdragelse gidder han ikke å bidra med.

Det er greit nok at jeg har ansvar for barna, men det er fin og kunne diskutere oppdragelse med han nå som de nærmer seg tenåring.

Skrevet

Tror barnefaren her tror at jo strengere han jo flinkere pappa er han..Dessverre blir det bare til at samvær blir noe negativt ettersom far kjefter på sønnen sin for alt!

Barnebidrag på han betale selv om han er rasende fordi han betaler sååå mye.

Han tjener godt over 500.000 så er overhodet ikke synd i han!

Far han barnet annenhver helg men ofte enda sjeldenere ettersom alt annet er viktigere enn å være med sønnen sin.

Hører omtrent aldri fra han når han ikke har småen å virker heller ikke noe intressert i å høre hva som skjer i livet til sønnen sin.

Sønnen vår er forresten 5 år.

Vil ikke si at faren er noe som helst støtte nei,som barnehagen sier så ødelegger far,barnet vårt med konstant kjefting og hakking på han.

Det har ført til at sønnen vår har dårlig selvtillit å gir opp uten å prøve ting

Anonymous poster hash: deca4...4c5
Skrevet

Jeg får forskuddsbidrag, dobbel barnetrygd og det er det. Det er ikke økonomien som irriterer meg mest, men holdningen til far generelt. Han vil bestemme hvor jeg tar med barna på ferie og hvem de er med, men oppdragelse gidder han ikke å bidra med.

Det er greit nok at jeg har ansvar for barna, men det er fin og kunne diskutere oppdragelse med han nå som de nærmer seg tenåring.

Helt sant. Har også en sånn eks. Men nå er "barnet" 18 år, og far sitter selv med svarteper. Han får ikke mye besøk, for å si det slik, ettersom han har tatt så lite ansvar og initiativ i løpet av barnets oppvekst.

Anonymous poster hash: 7a72d...a53

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Hvor gamle barna, hi?

Anonymous poster hash: 247a5...a09

Skrevet

De er 10 og 12 år, ser faren sin i feriene, men han har mulighet til å besøke barna når han vil eller ringer de, men det er sjelden han gjør det. Føler at det er alltid jeg som må ta initiativ på alt sammen ift kontakt, hva som skjer i barnas liv osv. Er ganske lei nå...

Skrevet

Hvor gamle er barna?

han ser han anhver lørdag i 6 timer og hver onsdag noen timer

han er snart 4

nei det gjør han ikke

Ja

Skrevet

Jeg har hatt ansvaret for storst sett alt selv.Han er lite sammen med gutten sin.Men er interessert også i hvordan han har det.Men når barnet var liten så stakk han ofte av når det passet han.Den som har hjulpet meg mye er moren min.Men kan ikke si han har vært så mye til hjelp.Han har flyttet lang vekk må si jeg er skuffet over han.En mann på snart 50 ¨år som er som en drittunge på mange måter.

Anonymous poster hash: 27c19...24a
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Max. annenhver helg, av og til sjeldnere.

7 år.

Nja...

Ja.

Anonymous poster hash: 1ecf8...829

Skrevet

Tror barnefaren her tror at jo strengere han jo flinkere pappa er han..Dessverre blir det bare til at samvær blir noe negativt ettersom far kjefter på sønnen sin for alt!

Barnebidrag på han betale selv om han er rasende fordi han betaler sååå mye.

Han tjener godt over 500.000 så er overhodet ikke synd i han!

Far han barnet annenhver helg men ofte enda sjeldenere ettersom alt annet er viktigere enn å være med sønnen sin.

Hører omtrent aldri fra han når han ikke har småen å virker heller ikke noe intressert i å høre hva som skjer i livet til sønnen sin.

Sønnen vår er forresten 5 år.

Vil ikke si at faren er noe som helst støtte nei,som barnehagen sier så ødelegger far,barnet vårt med konstant kjefting og hakking på han.

Det har ført til at sønnen vår har dårlig selvtillit å gir opp uten å prøve ting

Anonymous poster hash: deca4...4c5

Men hvorfor får far fortsatt utsette ungen for dette?

Anonymous poster hash: 6c10d...8ca

Skrevet

Flyttet fra far når barnet var halvannet år. Han har vært med på 2 avslutninger i bhg og 2 opptredener på skolen. Barnet er 12 år og han er ikke med på en dritt. Sørger ikke for at hun kommer i bursdag, treninger, kamper (som faller på hans helger), aldri med på dugnad, foreldremøte, bupa, helsesøster, lege, tannlege....you name it.

Mannen jeg er godt gift med og som jeg har vært sammen med i 10 år gjør alt dette for henne, og det uten å bli bedt. Det er han som kjører hit og dit på treninger og kamper, det er han som står å selger skrot på loppemarked når korpset samler inn penger, det er han som raker løv og det er han som sitter på sidelinja og heier og oppmuntrer. Det er han som trøster når livet går i stå, det er han som tar imot kjeft og hyl og skrik.

Han er mer far enn faren noensinne kommer til å bli...

Anonymous poster hash: 73092...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...