Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Vi har for første gang 2 barn på nyttår, før har vi bare lagt guttungen i en reiseseng men nå har vi en ettåring i tillegg. Alle vi kjenner som vi kunne invitert til oss har også flere barn og dermed samme problemstilling og er helst hjemme eller på hytter med andre vennepar. Føler vi blir veldig glemt når folk legger planer på nyttår, dette er i tillegg ganske sårt så jeg er nesten litt lettet når vi har en unnskyldning til å være alene men samtidig er det veldig trist når "alle" har store planer.. Hva gjør dere på nyttår? Anonymous poster hash: ebdfb...f99
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Første gang vi også har 2 barn. Den største er 3 år. Vi skal være alene med pinnekjøtt og tilbehør. Barnefilm på tv og ute.kl.18 for å se fyrverkeriet her i 'bygda i byen'. Lille på 3 mnd ligger enten i vogna eller er hjemme med en voksen. 3 åringen legger seg nok før midnatt, da blir det film og snacks på oss voksne. Ut på terrassen midnatt. Anonymous poster hash: 07be2...92b
PeppaPig Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Jeg er alene med to barn (7år og halvannet år) og biblioteket feirer "noon years eve" kl 12 så vi skal dra på det. Det blir litt godis til ungene og så leser de litt eventyr og spiller litt spill. Jeg tror også de har ansiktsmaling og slike ting der. Etter det så drar vi hjem og spiser litt god mat. Yngste er nok i seng til vanlig tid mens jeg og eldste skal se på film, spise godis og bare kose oss. Vi går ut ved midnatt om eldste enda er våken og ser på rakettene. Jeg har invitert noen vennepar over hit (som har barn på samme alder) og sagt at de kan overnatte her så dersom det skjer så vil nok planene endre seg litt da det er flere å ta hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Hjemme. Vil folk komme er de velkommen. Vi koser oss med middag, film, godis og stjerneskudd. Avslappet tøy. En deilig motvekt til julaften. Anonymous poster hash: 726fb...6f3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 På nyttår? Hva er det? Anonymous poster hash: 19f52...e12
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Koser oss med brettspill o.l på dagen, spiser litt godteri, ser kanskje en film, tar en tur ut og aker, går på skøyter eller bare går en tur. Kalkun til sen middag (dette blir kveldsmat til ungene på 5 og 8). Går ut med barna med stjerneskudd enten før eller etter kalkun, mulig vi sender opp noen enkle raketter. Yngste legges til vanlig tid, eldste skal for første gang i år få være oppe til midnatt - hvis han holder ut (fram til nå har han også lagt seg til vanlig tid). Vi voksne slapper deretter av med litt snacks og god drikke. En liten tur ut ved midnatt for å se rakettene. Så: Natti natt! Anonymous poster hash: 91013...e3c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Er alene med fire barn, hvor ett av barna har bursdag, så vi blir hjemme eller feirer dagen før, evt drar å spiser på ettermiddagen til mamma på nyttårsaften 🙈🙈 Hehe...litt vinglete og ubestemt, tar ting på sparket avhengig av hvor mange/om det kommer noen på bursdag. Anonymous poster hash: 467fc...d97
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Skal bort til et vennepar som har et barn. Vi har barn på 1,5 og 4,5 år. Vi var samme sted i fjor og. Veldig koselig. Anonymous poster hash: c6f91...d89
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Har 6 barn og er gravid, så vi blir, som vanlig, hjemme😉
MammantilNurket Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Vi skal være hjemme. Får besøk av mine foreldre. Blir kalkun, bobler og brettspill 😊
Ladybugg Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 Her skal mannen være hjemme med alle barna. I mens hu mor selv skal på jobb 🙄
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Har alltid hatt planer på nyttårsaften , og året rundt føler jeg :/ skikkelig sosial familie . I år har jeg bedt ett vennepar hjem til oss , mulig de kommer og mulig ikke for oss blir det egentlig litt deilig om de ikke kommer. Bare kunne nyte fri Anonymous poster hash: 03ec3...0ba
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 Vi skal i akebakken på dagen hvis det er nok snø,grille pølser på bål. Så hjem og forberede kalkunmiddag, dekke bordet og pynte oss. Middag spiser vi kl 19,resten av kvelden blir det filmkos,brettspill o.l. før vi går ut for fyrverkeri kl 24. Barna er 5 og 8. Anonymous poster hash: da8f4...43c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 Vi skal være hjemme. Angrer hvert år når vi har lagt planer, for det er nok styr gjennom jula, så det blir godt med ingen plan, bare avslapping og kos. Anonymous poster hash: b9c06...cd9
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 Pleier å feire med en annen barnefamilie som bor i gangavstand. Bytter på hvem som arrangerer. Noen år har vi/de gått hjem etter middag for å legge barn. Noen ganger har de minste blitt lagt i barnevognen og trillet hjem litt etter kl 12. Kommer an på hvor bra barna holder seg og om de koser seg. Med 5 min hjem kan man bare gå hvis et av barna blir overtrøtt eller ikke får sove på gjesterommet. Vi tar det på sparket hvert år og regner det som pluss hvis vi får skåle sammen kl 12. Anonymous poster hash: eb3c3...ab7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 Vi blir hjemme. Håper det blir nok snø, så vi kan gå på ski eller ake. Det hadde vært gøy. Ellers ikke noen planer. Anonymous poster hash: 806c6...ed5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Vi er en gjeng som alltid feirer sammen. Barna er mellom 1-5, og alle har barn. Kjempe koselig og gleder meg masse Anonymous poster hash: c5439...041
Snøfnugget Skrevet 15. desember 2016 #18 Skrevet 15. desember 2016 Vi reiser til svigers nyttårshelgen. Det gjør også broren til mannen med familie. Så vi blir 4 barn under 3 år og 6 voksne. Blir en rolig kveld og middag hjemme hos dem. De to minste (1 år og 4 mnd) legger seg nok til vanlig tid. Så får vi se hvor lenge de to toåringene holder ut. Legges når de blir trøtte.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #19 Skrevet 15. desember 2016 Vi har 4 barn så tenkte egentlig å lage deilig kalkun og spise god middag hjemme spiser litt sent da, så sender vi opp noen raketter for de små før leggetid, så blir det kanskje en film med de store ungene om de ikke skal ut med kamerater, se rakettene kl 12 og stupe i seng heheh Anonymous poster hash: 42984...264
TPK Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 Overnatter hos et vennepar med stort hus! Vi blir totalt 7 barn og 5 voksne. Har gjort det de siste årene.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #21 Skrevet 15. desember 2016 Vi skal feire med tre andre par, vi har alle flere unger så blir 9 barn og 8 voksne, blir koselig. Anonymous poster hash: cfd69...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå