Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Har en gutt på 8 mnd. Gjennom en dag spiser han ca sånn: Frokost: liten prosjon grøt og 100 ml MME Lunsj: 1/2-1 brødskive med pålegg og 100 ml MME Middag: 1/2 middagsglass og vann Kveldsmat: 200 ml MME Natt: 200 ml MME Han drikker også vann og spiser fruktmos litt innimellom ila dagen. Er dette en grei matmengde? Han legger fint på seg. Dette er min første, så jeg synes det er litt vanskelig. Anonymous poster hash: 68dc5...1d3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Er han glad og fornøyd? Legger han på seg? Nysgjerrig, aktiv og lett å få kontakt med? Ja, da vet du at du gir han nok mat. Mye er normalt og barn gir uttrykk for om de vil ha mer eller ikke. Se heller på barnet ditt enn å spørre her Anonymous poster hash: c0a00...dfd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Syns faktisk det hørtes ganske mye ut. Men hvis du bekymrer deg, kan du avtale ukentlig veiing på helsestasjonen i en periode, så ser du om vekstkurven fin. Anonymous poster hash: cd3e7...db5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Er han glad og fornøyd? Legger han på seg? Nysgjerrig, aktiv og lett å få kontakt med? Ja, da vet du at du gir han nok mat. Mye er normalt og barn gir uttrykk for om de vil ha mer eller ikke. Se heller på barnet ditt enn å spørre her Anonymous poster hash: c0a00...dfd Han er blid hele tiden, veldig nysjerrig og har fin vektoppgang Anonymous poster hash: 68dc5...1d3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Nå har ikke jeg erfaring med mme, men resten høres normal ut. Min på 7 mnd spiser tre måltider +amming titt og ofte, inkl. annenhver time hele natta 😲 Frokost: stor porsjon grøt, gjerne 1,5dl Lunsj/middag: 1/2 middagsglass eller brødskive +frukt Kvelds: mer grøt, 1,5-2dl. Vann til alle måltider. Anonymous poster hash: 76dba...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå