Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 ..... hva gjør man med disse fantasier man fantaserer om? Gjør de til virkelighet?..... Hva tenker dere menn der ute? Er det menn her inne, 30+ for eksempel. Syns det er vanskelig å snakke med ei venninne eller kamerat om dette. Vet ikke om det er bedre her inne heller (?).... Hilsen frustrert!!! Anonymous poster hash: d0c1c...5cf
Sisera Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Dersom jeg hadde lett etter en mann å realisere fantasier sammen med, hadde jeg startet med å lete et annet sted
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Dersom jeg hadde lett etter en mann å realisere fantasier sammen med, hadde jeg startet med å lete et annet sted Enig! 😂😂😂😂! Anonymous poster hash: d795c...87e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 åååå nei hahaha ser nå at det virker som om jeg skulle "lete" etter menn her inne Fikk meg en GOD latter nå....Tenkte mer på å høre med menn her inne ang fantasier.. Men samma . Anonymous poster hash: d0c1c...5cf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 åååå nei hahaha ser nå at det virker som om jeg skulle "lete" etter menn her inne Fikk meg en GOD latter nå....Tenkte mer på å høre med menn her inne ang fantasier.. Men samma . Anonymous poster hash: d0c1c...5cf Hilsen enda mer frustrert Anonymous poster hash: d0c1c...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå