Gå til innhold

Adopsjonen pris på nettflix 📽

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud ser på denne dokumentaren nå å er helt sjokkert. For ei kald heks hun fostermoren er. Snakker nedlatende om jenta og viser ingen forståelse for hvorfor hun sliter. At de mener fysisk kontakt er skadelig. De mishandler jo disse to søsknene psykisk. Disse fosterforeldrene er psykologer i tillegg.

Gruer meg til resten. Virker som om de kommer til å sende vekk barna i ulike fosterhjem.

Anonymous poster hash: 0257d...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fikk drapstrusler etter den ble vist på dansk TV.

Så den for noen år siden, veldig trist.

Anonymous poster hash: 51c8d...e28

Skrevet

Herregud ser på denne dokumentaren nå å er helt sjokkert. For ei kald heks hun fostermoren er. Snakker nedlatende om jenta og viser ingen forståelse for hvorfor hun sliter. At de mener fysisk kontakt er skadelig. De mishandler jo disse to søsknene psykisk. Disse fosterforeldrene er psykologer i tillegg.

Gruer meg til resten. Virker som om de kommer til å sende vekk barna i ulike fosterhjem.

Ja den så jeg for noen mnd siden, tenker ofte på de stakkars barna, spesielt jenta...og de biologiske foreldrene som rett og slett ble lurt til å gi fra seg barna. Barna hadde, fattigdom eller ei, hatt det mye, mye bedre sammen med de biologiske foreldrene som tross alt var glade i barna.

Skrevet

Har sett den før, helt grusom dokumentar. Men foreldrene er vel ikke psykologer?

Skrevet

Ellers så er det tragisk at denne jenta har fått diagnosen tilpasningsforstyrrelse..!

Et hvert barn som blir sendt bort fra familien sin på den måten uten å forstå hvorfor, vil da slite med traume og savn? Og helt sikkert ekstra mye når hun kommer til en slik familie.

Skrevet

Har sett den før, helt grusom dokumentar. Men foreldrene er vel ikke psykologer?

Begge adoptivforeldrene er psykologer

Anonymous poster hash: c93d0...a34

Skrevet

Noe av det verste jeg har sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...