Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Han biter ikke, men han "gnager" eller hva jeg skal kalle det. Ikke i nærheten av å gjøre vondt. Han gjør det bare når vi leker/tuller. Er det en uvane som kan utvikle seg til biting eller er det bare sånn de leker? Er en liten hund. Han er aldri sint eller knurrer når han leker. Anonymous poster hash: 0ed38...94b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Min hund gjør det. Er syv nå. Har ALDRI klemt så jeg får vondt. Han tar tak i hånda mi og holder. Han leier meg også bort til sofaen så vi skal kose også. Tar hånda mi i munnen og trekker meg mot sofaen. Har aldri tenkt på det som adferd som ikke er ok. Anonymous poster hash: 11c5d...b0b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Ikke noe galt under vel? Min voksne katt gjør det også, men biter så svakt at det ikke gjør vondt. Han gjør det når vi leker med ham. Han har bitt skikkelig hardt to ganger, men da hadde han faktisk lov til det. Anonymous poster hash: 868db...7d5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Jeg har sju, og alle gjør det i varierende grad. Så lenge det ikke gjør vondt, verken for små eller store er det greit nok. Anonymous poster hash: 10fbf...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå