Gå til innhold

Bihulebetennelse. Er dette normalt? Litt ekkelt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på bedringens vei. Hatt null luktesans i 14 dager. MEN... Hver gang jeg snyter meg så kjenner jeg en råtten lukt.

Når jeg lukter på papiret (skikkelig ekkelt) så kjenner jeg ikke noe lukt, det virker som det sitter inni nesa, den lukta og den slår altså inn bare når jeg snyter meg.

Anonymous poster hash: f206c...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig, det er vetennelsen som lukter

Anonymous poster hash: 632e4...b56

Skrevet

Ja, det er normalt. Ta deg en lang VARM dusj også snyter du deg godt etterpå...da løsner det muligens. Grusomt ekkelt, men jeg hadde bihulebetennelse og en gang, da jeg snøyt meg etter en lang og varm dusj, så kunne jeg dra en lang "snor"ut av nesa mi, det føltes som om den kom ut fra langt inni hodet mitt...ble bedre etter at jeg fikk det ut da.

Anonymous poster hash: bab82...481
Skrevet

Ja, det er normalt. Ta deg en lang VARM dusj også snyter du deg godt etterpå...da løsner det muligens. Grusomt ekkelt, men jeg hadde bihulebetennelse og en gang, da jeg snøyt meg etter en lang og varm dusj, så kunne jeg dra en lang "snor"ut av nesa mi, det føltes som om den kom ut fra langt inni hodet mitt...ble bedre etter at jeg fikk det ut da.

Anonymous poster hash: bab82...481

Haha. Ekkelt.

Jeg har masse gul snørr med grønne harde "trevler" innimellom.

Ikke noe problem å få det ut her altså, det er bare lukta som er ekkel.

Så redd for å lukte råttent. Måtte spørre kollegaen min om han gadd lukte på meg. Han kjente ikke noe lukt påsto han.

Tror kanskje han bare var grei med meg. 😏

Skrevet

Nesehorn anbefales!

(Skylleredskap fra apotek eller helsekost)

Utrolig ekkelt, men når du får skylt nesa skikkelig kommer alt gørr ut etterhvert. Eneste som tar bihulebetennelse dessverre.

God bedring!

Skrevet

Nesehorn anbefales!

(Skylleredskap fra apotek eller helsekost)

Utrolig ekkelt, men når du får skylt nesa skikkelig kommer alt gørr ut etterhvert. Eneste som tar bihulebetennelse dessverre.

God bedring!

Har nesehorn. Brukes flittig.

Jeg fikk antibiotika for min betennelse fordi jeg begynte å se tåkete og begynte å skjele, samt 40 i feber. Skikkelig guffent.

Skrevet

Jeg har fått kronisk bihulebetennelse og jeg både lukter og smaker det du snakker om der på daglig basis. Første gang jeg opplevde det gikk jeg og brakk meg hele dagen :/

masse god bedring håper det går over fort for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...